Beantwoord

Thuis Internet glasvezel afgesloten nu bijna 1 maand geleden en werkt nog steeds niet!

  • 22 December 2020
  • 2 reacties
  • 189 Bekeken

Bijna 1 maand zonder internet dus ook geen tven na zeker 10 keer bellen wat me minimaal 30 min kost voordat ik iemand aan de lijn heb krijg ik steeds als antwoord dat men wacht op een terugkoppeling of dat de IT ermee bezig is.

Inmiddels mijn 1e betaling gedaan inclusief installatiekosten, maar Tmobile houdt zich niet aan de afspraken. Ik wil gewoon een werkend internet, want dit kost zoveel tijd, energie en stress. 
 

Vandaag weer gebeld en gevraagd om duidelijkheid anders zou ik gaan overstappen. Ik had eigenlijk gehoopt op meer actie maar het tegenovergestelde gebeurde. De afzegging zou geregeld worden.

Mijn tmobile unlimited telefoonabonnement loopt eind Januari af en ik wilde gaan verlengen inclusief een nieuwe toestel weet nu niet zo goed wat ik moet.

Weet iemand waarom ik zolang moet wachten en kan dit niet sneller worden opgelost, want ik kan niet nog 1 maand wachten heb de geduld niet en heb internet hard nodig ook voor werk.

Wil graag dat dit wordt opgelost en als dat niet kan duidelijkheid dan weet ik waar ik aan toe ben.


MVG

 

Karim

icon

Beste antwoord door Boris 25 December 2020, 14:38

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Hi @Karim_M,

Welkom bij de Community en dank je wel voor je bericht! Ik heb natuurlijk direct met de situatie meegekeken en ik begrijp je meteen.Tijdens de installatie is gebleken dat er geen licht op jouw verbinding zit, waardoor je geen gebruik hiervan kan maken. 

Ik had je graag meer duidelijkheid kunnen geven over de situatie dan dat deze al bekend bij jou is. Ik zie dat het onderzoek is opgenomen door onze TSD, wat wil zeggen dat we met overtreffende trap dit onderzoek zijn aangegaan. Ook wij willen namelijk dat je kan genieten van je verbinding! Momenteel zie ik dat er 20 december een laatste update is gegeven. We zijn druk bezig met het zoeken van de oplossing. Excuses voor het ongemak! 

Heb je in de tussentijd vragen, laat het mij weten. Ik zit voor je klaar!

 

Reputatie 7
Badge +1

Ik vind het ongelooflijk knap dat klanten zoveel geduld hebben voor iets opgelost word door de provider in sommige gevallen meer dan een maand, zelf zou ik ze hooguit een paar dagen (max 5) geven of anders wegwezen naar een andere provider.

Reageer