Tijd voor een upgrade op ons Internet netwerk

  • 31 August 2017
  • 5 reacties
  • 770 Bekeken

Reputatie 7

We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten en vast bellen. Daarom breiden we op 6 september ons netwerk uit.



Wanneer?
We voeren dit onderhoud uit van dinsdag 5 september op woensdag 6 september van 01:00 tot en met 04:00 uur. Gedurende deze tijd kun je een tijdje niet internetten en/of bellen.

Wat moet jij doen?
Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kan lekker blijven slapen.

Als we klaar zijn
Na het onderhoud moet je soms zelf je modem nog even resetten, als het internet toch niet werkt. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar!

Let op:
  1. Je kunt met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen.
  2. Niet iedereen zit op het netwerk waarop het onderhoud plaatsvind. Slechts 10% van onze klanten zal daadwerkelijk zonder diensten zitten tijdens het onderhoud. Dikke kans dus dat jij hier geen last van ondervindt.


5 reacties

Leuk bericht hoor, maar als je onderwerp "tijd voor een upgrade" is, vertel dan ook wat de upgraden is.

Ik ben in de veronderstelling dat een onderhoud het ervoor zorgen dat het netwerk in dezelfde staat blijft functioneren is.
Een upgrade is het opwaarderen van het netwerk.
Dus ik ben benieuwd welke verbetering ik mag verwachten na 5 september?
Reputatie 7
Hoi Arno.S, goed punt! Het gaat om een upgrade, aangezien het netwerk hierdoor stabieler werkt. De klant merkt hier waarschijnlijk weinig van, behalve dat het netwerk minder storingsgevoelig is! 🙂
Aangezien ik (behalve met regelmaat een erg slappe wifi) geen problemen ondervind, zal ik er dus geen upgrade van ervaren.
Een stabiel netwerk lijkt me overigens een normale vereiste voor een provider, dus ook daar geen upgrade maar gewoon iets wat allang zo had moeten zijn lijkt me
Reputatie 7
Badge +1
Upgraden kan natuurlijk ook betekenen dat de snelheid verhoogd wordt en stabielere wifi, zeg maar een verdubbeling van je snelheid;)
Reputatie 7
Elke provider voert upgrades door om er voor te zorgen dat het stabiel blijft. en elke aanpassing maakt het stabieler (is de bedoeling)
Jammer genoeg word niet gezegd wat voor upgrade het is. slechts 10% lijkt haast wel een upgrade in het odf netwerk. firmware update zou ook kunnen die word gefaseerd uit gerold voor het geval dat het mis gaat wil je niet dat 100% van je klanten gaat bellen 🙂

Reageer