Beantwoord

traag internet

  • 16 November 2019
  • 3 reacties
  • 319 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Internet is traag 

 

Ten opzichte van 4g 

 

 

Dit is toch waardeloos. 

Wanneer wordt het opgelost

icon

Beste antwoord door Vstans 22 November 2019, 20:52

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge

Goedemorgen @Vstans,

 

Goed dat je dit hier aangeeft, ik help je met liefde op dit op te lossen! Allereerst is het voor mij belangrijk om te weten of dit om je bekabelde verbinding of Wifi gaat. Dit omdat wij een stabiele bekabelde verbinding garanderen. De Wifi is afhankelijk van de bekabelde verbinding én kan tevens beïnvloed worden door externe factoren, bijvoorbeeld door de afstand tot het modem, een blokkade (muren) of een netwerk van de buren.

Gaat het om je bekabelde verbinding? Check dan eerst deze stappen: https://thuisservice.t-mobile.nl/internet-en-email/wel-wifi-geen-internet/. De meest voorkomende problemen zijn hiermee zo opgelost. Gaat het om je Wifi? In dit topic staan enkele hulpmiddelen die het bereik en stabiliteit van jouw Wifi verbeteren. Vooral het aanpassen van het Wifi kanaal is meestal de oplossing. Is het probleem hiermee nog niet opgelost? Laat het mij dan weten, ik hoor dan graag welke stappen je hebt uitgevoerd. Hiermee kunnen we samen het één en het ander uitsluiten en kan ik je beter helpen. Alvast bedankt!

Hoi gioia,

Aller eerst bedankt voor je reactie. Ik heb de grootste moeite om door dit forum te komen. Het betreft zowel bekabeld als wifi het probleem was dat de upload dermate traag was met een ping naar me eigen ip van 22ms 

Ik heb telefonische contact gehad ik maak geen gebruik van de t mobile modem en dit zou geen excuus mogen zijn voor een slechte verbinding. 

En dus gisteren even de t mobile modem er aan gehangen. Maar kreeg me domein niet in 3 minuten voor elkaar. Ik heb te veel routes ivm privé netwerk en kreeg niet me ip op me eigen router. 

Nu weer alles terug gezet en me eigen modem opnieuw ingesteld. Nu lijkt alles te werken en ja ik heb aan mijn kant de DSL kabel los gehad en opnieuw erin gedaan misschien was dat het probleem. Of misschien heeft technisch team toch nog wat gevonden. We zullen het nooit weten dus laten we zeggen het lag aan het stekkertje. 

Ik klaag niet snel het internet was al dagen slecht. Laten we hopen dat ik nu niet te vroeg vertel dat het weer prima werkt. 

Topic Solved 

Reputatie 7

Top dat je het op hebt kunnen lossen Vstans, mocht er zich toch weer problemen voordoen laat het dan zeker weten!

Reageer