Beantwoord

Trage wifi en onvoldoende snelheid

  • 6 april 2021
  • 2 reacties
  • 74 Bekeken

Beste T-mobile,

Ons internet thuis is sporadisch aan het haperen en wij hebben thuis onvoldoende bandbreedte beschikbaar om goed thuis te kunnen werken. Wij hebben soms 4 actieve apparaten tegelijk waarbij er 2 aan het videobellen zijn, 1 streamen en nog 1 aan het gamen is. Op zulke momenten hapert de verbinding voor allen en/of valt deze uit en moeten wij op onze hotspots werken om normaal te kunnen videobellen voor ons werk. 

Ook als we niet met zoveel apparaten tegelijk werken hebben wij problemen dat de internet verbinding wegvalt, dit is allemaal sporadisch maar wel heel erg vervelend en dit ben ik niet gewend van t-mobile 

Ik ben mobiel al 8 jaar en via Tmobile thuis nu bijna 2 jaar klant, waarvan het laatste half jaar op een nieuw adres waarbij de inkomende verbinding niet goed functioneert. Nu zou ik om deze reden een contract willen aangaan met een andere aanbieder welke meer bandbreedte over een ander netwerk kan aanbieden bij mij thuis (1 Gbit/s). Enkel begrijp ik dat bij een verhuizing er een nieuw contract van een jaar aangegaan wordt waardoor dit niet kan. Als jullie een stabielere of betere snelheid konden aanbieden dan was ik graag klant gebleven maar dit kan niet en ook zijn er hier geen toekomstige plannen voor.

Jullie zouden mij enorm helpen door of een stabiele verbinding aan te bieden of mij de mogelijkheid te geven het contract te ontbinden zodat wij weer normaal internet hebben thuis. 

 

Met vriendelijke groet,

 

Alex Peters

 

icon

Beste antwoord door Lisa 8 april 2021, 13:38

Hi @Alexanderpai, heel goed dat jij hiervoor aan de bel trekt! Bedankt voor de heldere uitleg, ik help jou hier heel graag mee verder. Allereerst wil ik aan jou vragen of jij deze problemen ervaart met jouw bekabelde verbinding of ook met Wifi? Ik zou adviseren om voornamelijk gebruik te maken van de bekabelde verbinding wanneer iedereen tegelijk gebruik maakt van Internet. Alles wat tot nu toe op de Wifi zit, zou ik naar de bekabelde verbinding overzetten.

In jouw profiel zie ik terug dat jij gebruik maakt van powerline adapters. Als jij daar nog steeds gebruik van maakt, dan zou ik jou graag willen verzoeken om rechtstreeks op het modem aan te sluiten. Tot slot wil ik graag bij jou checken of jij deze haperingen ook bij andere diensten opmerkt. Ondervinden jullie bijvoorbeeld ook problemen met de TV? Ik hoor het graag, zodat ik je zo goed mogelijk verder kan helpen!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Hi @Alexanderpai, heel goed dat jij hiervoor aan de bel trekt! Bedankt voor de heldere uitleg, ik help jou hier heel graag mee verder. Allereerst wil ik aan jou vragen of jij deze problemen ervaart met jouw bekabelde verbinding of ook met Wifi? Ik zou adviseren om voornamelijk gebruik te maken van de bekabelde verbinding wanneer iedereen tegelijk gebruik maakt van Internet. Alles wat tot nu toe op de Wifi zit, zou ik naar de bekabelde verbinding overzetten.

In jouw profiel zie ik terug dat jij gebruik maakt van powerline adapters. Als jij daar nog steeds gebruik van maakt, dan zou ik jou graag willen verzoeken om rechtstreeks op het modem aan te sluiten. Tot slot wil ik graag bij jou checken of jij deze haperingen ook bij andere diensten opmerkt. Ondervinden jullie bijvoorbeeld ook problemen met de TV? Ik hoor het graag, zodat ik je zo goed mogelijk verder kan helpen!

Reputatie 6
Badge +2

Hallo Alex,

Ik weet niet of 4G voor thuis beschikbaar is op jouw adres? Wellicht is dat dan een optie.

https://www.t-mobile.nl/4g-voor-thuis

Mvg. Marcel

Reageer