Beantwoord

Verlies verbinding 2x binnen 24 uur

  • 15 september 2020
  • 2 reacties
  • 98 Bekeken

Sinds vorig jaar internet&tv van T-mobile en dat gaat al lange tijd prima.

 Echter verliest het modem (T50) nu 2x binnen 24 uur zijn verbinding. Eerste keer opgelost door een herstart van modem en mediaconverter.

 Maar dat is natuurlijk geen oplossing nu opnieuw weer geen verbinding.

Wie kan me helpen om de oplossing te vinden?

Kan iemand checken of het aan “mijn” kant ligt of aan T-mobile?

icon

Beste antwoord door soepkip67 15 september 2020, 11:07

@M_Pieters ,

 

Welkom op de Community, dit forum werkt volgens het principe klant helpt klant. Wel kijken er medewerkers van T-Mobile mee. Indien nodig reageren zij vanzelf, dit op basis van binnenkomst van de berichten.

Er staat heel veel info als u op de volgende link: Problemen internet verbinding klikt.

Mocht u daar de oplossing niet vinden kunt het hier weer melden. Daarna reageren de moderatoren vanzelf.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +2

@M_Pieters ,

 

Welkom op de Community, dit forum werkt volgens het principe klant helpt klant. Wel kijken er medewerkers van T-Mobile mee. Indien nodig reageren zij vanzelf, dit op basis van binnenkomst van de berichten.

Er staat heel veel info als u op de volgende link: Problemen internet verbinding klikt.

Mocht u daar de oplossing niet vinden kunt het hier weer melden. Daarna reageren de moderatoren vanzelf.

Reputatie 7
Badge +8

Hi @M_Pieters, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Gebeurt het nu nog of was het een éénmalig iets? Als het zich blijft voordoen stuur mij dan even een privébericht met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer, dan kijk ik graag met je mee!

Reageer