Beantwoord

Verwachte snelheid T-Thuis

  • 19 June 2017
  • 2 reacties
  • 227 Bekeken

Wellicht dat ik op korte termijn overstap naar T-thuis. Op basis van de postcodecheck op de site van tmobile heb ik een snelheid van max 18mb. Bij alle andere aanbieders krijg ik echter 24mb als maximale snelheid. Heb eerder adsl van telfort gehad en toen was ook dit de max snelheid die daadwerkelijk kreeg. Ook via deze link https://netco-fpi-info.fourstack.nl/ krijg ik gewoon 24mb als maximale snelheid. Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan en welke snelheid ik nu mag verwachten? Die 6mb wil ik er namelijk graag bij hebben.
icon

Beste antwoord door Sander 21 June 2017, 16:45

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hey @zozozozo, in principe maakt iedere provider over DSL gebruik van dezelfde lijn en zal dan ook dezelfde maximale snelheid hebben. Ik kan het even controleren voor je. Stuur je mij een privébericht met je postcode en huisnummer? Dan zoek ik voor je uit wat je echte maximum snelheid is. 🆒
Reputatie 7
Hoi Cor, bedankt voor je bericht. Ik heb het voor je uitgezocht! De reden voor dit verschil komt door onze communicatie. Die 24 Mb/s is wat officieel op jouw adres haalbaar is. Alleen in optimale omstandigheden is dit te halen. De snelheid die wij daarom communiceren op onze bestelpagina schroeven we dan ook iets naar beneden. Dit betekent niet dat er bij ons lagere snelheden te halen zijn dan bij andere providers! Dat is voor iedereen gelijk. Het gaat dus om verwachtingen. Ik begrijp dat je de beste snelheid wilt. En we zullen jou ook zeker de hoogst haalbare snelheid geven als je een abonnement afsluit! 😃

Reageer