Beantwoord

VPN verbinding naar kantoor werkt niet met TMOBILE wel ziggo-mobiel-kpn etc

  • 24 November 2020
  • 1 reactie
  • 592 Bekeken

Reputatie 1

Beste technische support tmobile,

 

We hebben nu 100 mensen die thuiswerken, allemaal met een vpn binding naar kantoor .

Dit werkt nu al een paar maanden.

Echter hebben we een aantal mensen (5 van de 100 )waar de VPN verbinding soms niet wilt en dan ook gelijk een hele dag/dagen niet wil connecten wat we ook proberen.
Na eindeloos getest en gedaan
(twee type vpn’s, kabel/wifi, resetten etc en bijv als ze even hun mobile hotspot (tmobile zakelijk 🙂 ) aanzetten en daar naar toe verbonden met hun laptop werkte het wel)
kwamen we achter de gemene deler, ze hebben alle 5  T-MOBILE HOME en ook met de modem HG659.

Nu is mijn vraag (bij de telefonische support konden ze niet helpen, vpn ???) wat kan ik doen als systeembeheerder om hun wel te laten connectie te laten maken

Of wat kan TMOBILE doen om bij deze mensen het wel te laten werken. andere router andere routering wifi hotspot etc.
Gezien onze testen zal hier toch iets aan de hand zijn..
Teun

VPN ipsec / kerio vpn

icon

Beste antwoord door Boris 26 November 2020, 10:07

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hi @Teun_KCAP ,

Dank je wel voor het aankaarten! Daar gaan we zeker wat aan doen. Ik zie dat je ook hebt gereageerd in dit topic (link is klikbaar). Ik heb daar inhoudelijk gereageerd op de issues met de VPN. Om de situatie zo overzichtelijk mogelijk te houden, wil ik je vragen om op die plek ons gesprek voort te zetten. Op die manier kunnen we jullie het best helpen. 

Reageer