Beantwoord

waarom worden vragen/Topics gewoon gesloten?

  • 29 October 2019
  • 9 reacties
  • 264 Bekeken

Reputatie 3

Vindt het irritant dat een topic/vraag gewoon wordt afgesloten , wie bepaalt dat ?  een SuperUser  Hidden.nld  is dat een (verkapte ) Tmobile medewerker ?

 

Heb al Dagenlang slecht internet ,valt volop weg, snelheden wisselen vreselijk en ik krijg een korte reply :

Er is een routing probleem en zo te zien geld dat voor mobiel en thuis

 

En daar moet je het mee doen ?, ben geeneens instaat om een follow up/ vraag  te doen ?

Weet nu nog niks , dat is toch niet forum waardig ?

 

 

 

 

Langzaam Internert Tmobile Ervaar een zeer trage en onstabiele verbinding. Downloads die vast lopen etctera

    1 dag geleden
    1 reactie
    130 Bekeken

Kid rock
Reputatie 2

    Kid rock is een King Poster
    is een King Poster
    69 reacties

Heel het weekend last van dat filmpjes bufferen om de 10 seconden , zeer onstabiel 1e moment snel andere moment uiterst traag,  zeer irritant

 

svp info , heb resets , andere browser , cache leeggemaakt , andere pc alles geprobeerd stekker eruit , speedtest  etc
icon

Beste antwoord door Hidden.nld

Er is een routing probleem en zo te zien geld dat voor mobiel en thuis
Bekijk origineel

    langzaam internet
    t mobile

    Like
    Favoriet
    Share

 

icon

Beste antwoord door Folkert 29 October 2019, 19:05

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Beste@Kid rock 

Het Beste Antwoord kan worden gemarkeerd door de Topic Starter en een Community Moderator, dit is een officiële T-Mobile medewerk(st)er, herkenbaar aan het magenta T-Mobile logo.

Topics kunnen worden gesloten voor verder commentaar door de Moderators. Gebeurt b.v. als iemand een topic opent terwijl er al een ander topic over hetzelfde onderwerp open staat. Om alles een beetje overzichtelijk te houden.

@Hidden.nld is SuperUser net als ik maar dat is gewoon een klant en die heeft bovenstaande rechten niet. 

Groet, Folkert

Reputatie 7
Badge +4

@Hidden.nld is geen verkapt medewerker en sluit geen topics. Dat is voorbehouden aan moderators. Hij is gewoon een gebruiker, die kennis deelt met andere forumleden. 

Het topic is gesloten, omdat er een centraal topic is voor dit issue. In dat topic wordt het probleem besproken en geeft T-Mobile 'updates' met betrekking tot de status. 

Reputatie 7
Badge +14

@Kid rock   Klik Hier om je aan te sluiten  

Groetjes👍🏻

Reputatie 7
Badge +3

@Kid rock Nu mag je zelf kiezen wie het beste antwoord heeft gegeven zodat dit topic niet meer bij “Onbeantwoorde vragen” blijft staan. :wink:

Reputatie 3

@Kid rock Nu mag je zelf kiezen wie het beste antwoord heeft gegeven zodat dit topic niet meer bij “Onbeantwoorde vragen” blijft staan. :wink:

:joy: Lastig er zijn meerdere juiste antwoorden als ik er 1 kies doe ik de ander te kort

Reputatie 7
Badge +3

@Kid rock Nu mag je zelf kiezen wie het beste antwoord heeft gegeven zodat dit topic niet meer bij “Onbeantwoorde vragen” blijft staan. :wink:

:joy: Lastig er zijn meerdere juiste antwoorden als ik er 1 kies doe ik de ander te kort

We doen geen wedstrijd wie de meeste juiste antwoorden geeft. Het gaat erom dat iedereen geholpen wordt. :relaxed:

Reputatie 7
Badge +4

@Kid rock Nu mag je zelf kiezen wie het beste antwoord heeft gegeven zodat dit topic niet meer bij “Onbeantwoorde vragen” blijft staan. :wink:

:joy: Lastig er zijn meerdere juiste antwoorden als ik er 1 kies doe ik de ander te kort

We doen geen wedstrijd wie de meeste juiste antwoorden geeft. Het gaat erom dat iedereen geholpen wordt. :relaxed:

In dat geval; zet maar op mijn naam. Folkert mag niet winnen. (Geintje)

Reputatie 7

Helaas @Kid rock ik sta niet op de loonlijst van T-Mobile en kan dus ook geen beste antwoorden mankeren :)

weet wel dat ik mijn mening goed geventileerd heb vanaf zaterdag binnen T-Mobile, voorheen heb ik een hoop gedaan met peerings op de ams-ix maar ja heb tegenwoordig een Apple 😉

wellicht dat ik maar eens moet solliciteren bij T-Mobile

Reputatie 3

@Hidden.nld  Vond zoals gemeld Er is een routing probleem en zo te zien geld dat voor mobiel en thuis en daar moet ik het maar mee doen en geeneens de mogelijkheid om te reageren raar maar misschien ligt het aan mij.:)

Ben al een tijdje lid van het Forum heb ik niet eens gelezen dat de Superusers  toch wel afentoe in het zonnetje worden gezet ,geen probleem hoor :)

Maar zeker toegevoegde waarde met de kennis die je vergaard heb en dat wordt gewaardeerd hoor :thumbsup:

Reageer