Beantwoord

Wachtwoord en instellingen wijzigingen router Huawei router

  • 23 December 2020
  • 4 reacties
  • 217 Bekeken

Reputatie 1

Door het groot aantal devices en buren enz. die ondertussen op het Wifi netwerk zitten wil ik mijn wachtwoord wijzigingen. Ik zou dit simpel kunnen doen in de instellingen maar als ik het wachtwoord aanpas en vervolgens het hele spul ga herstarten dan blijft het oude wachtwoord actief. Het nieuwe wachtwoord staat dan bij de instellingen. Ook als het ik het wachtwoord op mijn telefoon ga ‘vergeten’ en opnieuw ga instellen.

icon

Beste antwoord door Boris 30 December 2020, 09:49

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Hi @marcel56,

Goede vraag! Het wachtwoord kan je het gemakkelijkst opnieuw instellen vanaf My T-Mobile Thuis (link is klikbaar). Hier kies je op een snelle en gemakkelijke manier een nieuw naam en wachtwoord voor je Wifi-verbinding. Laat je weten of het op deze manier wel lukt? Ik hoor het graag van je!

Reputatie 1

Halaas kan ik met deze link niet bij de router komen:

Oeps, we kunnen nu geen connectie maken met je modem! Probeer het later nog eens.

 

Groeten,
Marcel

Reputatie 1

na wat gedoe kom ik er wel in. Ik ga het wachtwoord wijzigingen maar deze wordt niet actief. Ook al ga ik de wifi met mijn telefoon opnieuw instellen

Reputatie 7

Hi @marcel56 ,

Dank je wel voor je terugkoppeling! Ik heb direct de verbinding bekeken om te zien wat er aan de hand is en zie dat enkele apparaten die aangesloten zijn op LAN 1 en 2 wel eens roet in het eten aan het gooien zijn.  

Wil je deze afkoppelen en zien of dit verbetering geeft? Ik vermoed dat door de interventie van deze apparaten het modem niet goed bereikbaar is. 

Reageer