Beantwoord

Wan lampje knippert

  • 13 maart 2018
  • 1 reactie
  • 481 Bekeken

Goeiedag, ik heb jullie al 2x gebeld. Ik heb 9 maart tmobile thuis geinstalleerd. De tv en internet doet het niet goed de tv doe het minimaal 10 min dan blijft het beeld stil staan en valt geheel het beeld weg en geeft de tv error aan. Op dat moment gaat het wan knopje knipperen en valt wifi uiteindelijk ook weg, dit gebeurd ongeveer om de 10 min en wel 40 keer per dag als het niet meer is. Ik moest van jullie 3 dagen lang bij houden wanneer zoiets gebeurd, dit gebeurd te vaak om het bij te houden verder wil ik dat hier wat aan gedaan word en niet nog is 2 dagen wachten. Groetjes kim
icon

Beste antwoord door Brian 15 maart 2018, 16:11

Hi kimmmosss, dat is inderdaad niet de bedoeling! Ik zie dat we inmiddels al een monteur ingeschakeld hebben om je aansluiting na te kijken, we gaan dit zo snel mogelijk voor je oplossen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8
Hi kimmmosss, dat is inderdaad niet de bedoeling! Ik zie dat we inmiddels al een monteur ingeschakeld hebben om je aansluiting na te kijken, we gaan dit zo snel mogelijk voor je oplossen!

Reageer