Beantwoord

Warzone gooit mijn complete internet eruit

  • 16 March 2021
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

Beste T-Mobile,

Sinds een aantal maanden heb ik het probleem dat Call of Duty Warzone opeens uit het niets mijn complete internet verbinding eruit gooit. Ik moet de router dan weer resetten om mijn internet verbinding terug te krijgen. Dit gebeurd alleen wanneer ik Warzone speel, met geen enkel ander spel gebeurd dit (zover ik weet) Ik ben op dit moment al bijna 2 maanden aan het zoeken naar een oplossing en kwam via Google deze forum post tegen van iemand met exact hetzelfde probleem: 

 

Ik heb bij jullie een abbonnement van 1000mb/s en ook een Draytek Vigor 2132 series router. Nu lees ik bij bovenstaande forum post dat diegene een andere modem en media converter heeft opgestuurd gekregen omdat de Draytek de verkeersstroom niet aan kon. Is dit voor mij ook mogelijk of weet iemand een andere oplossing? Ik ben hier echt al zo lang mee bezig en ik weet echt niet meer wat het probleem zou kunnen zijn.

icon

Beste antwoord door Boris 17 March 2021, 11:19

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mattthew 

Welke diensten neem je van T-Mobile nog meer af?

Mocht het via bovenstaande manier niet lukken dan zou je hier ook zelf mee aan de slag kunnen, zie dit topic :

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/glasvezel-draytek-vervangen-met-je-eigen-router-met-vlan-297061

Reputatie 7

Hoi @Mattthew ,

Dank je wel voor je bericht en goed dat je bij ons aan de bel trekt! Natuurlijk wil ik ook dat jij zo meteen weer in Verdansk kan droppen. Ik zie inderdaad gelijkenissen tussen de twee situaties en wil daarom kijken wat ik voor jou kan betekenen. Wil je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Met deze gegevens kan ik dan ook de ruil voor jou in gang zetten.Ik hoor het graag van je!

Hey @Boris Ik heb je zojuist een prive bericht gestuurd met mijn gegevens.

Alvast bedankt voor het regelen, ik kan inderdaad niet wachten om weer in Verdansk te droppen! :joy:

Reageer