Beantwoord

Wat is de minimale snelheid internet

  • 12 November 2018
  • 2 reacties
  • 257 Bekeken

Reputatie 2
Beste mensen,

ik zit te denken om T-Mobile Thuis af te sluiten. Nu lees je altijd snelheid TOT ... mb. Is er ook een minimale snelheid door T-Mobile af te geven als garantie ? Ook vraag ik me af wat een acceptabele afstand tot de wijkcentrale is ? Is deze afstand ook belangrijk voor glasvezel ?

Bedankt !
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 12 November 2018, 20:59

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hallo @BartRotterdam

Bij dsl is de afstand en kwaliteit van de kabel erg belangrijk. Als je de postcode invult krijg je ook een te verwachte snelheid op jou adres te zien. In de meeste gevallen moet je dan wel in de buurt kunnen komen.
Bij glasvezel speelt de afstand een mindere rol. Dit kan namenlijk 20km zijn. (en met de juiste apparatuur 120km) en staat er ook geen tot bij de snelheid. Als je dus 750 aanvraagd op glasvezel dan haal je dit ook (als je apparatuur het ook aan kan)
Reputatie 2
Hallo @BartRotterdam

bij dsl is de afstand en kwalitijd van de kabel erg belangrijk. als je de postcode invult krijg je ook een te verwachte snelheid op jou adred te zien. in de meeste gevallen moeg je dan wel in de buurt kunnen komen.
bij glasvezel speelt de afstand een mindere rol. dit kan namenlijk 20km zijn. (en met de juiste apparatuur 120km) en staat er ook geen tot bik de snelheid. als je dus 750 aanvraagd op glasvezel dan haal je dit ook (als je apparatuur het ook aan kan)


Bedankt voor je duidelijke en snelle reactie !

Reageer