Beantwoord

WBA Naar ODF

  • 1 maart 2021
  • 3 reacties
  • 155 Bekeken

Goedenavond,

 

Ik kwam er afgelopen vrijdag achter dat sinds kort onze WBA aansluiting is veranderd naar ODF. Nu zou ik graag van de voordelen van ODF willen genieten (1000mbit ipv 100) omdat we hier 2 T-Mobile unlimited abonnementen hebben zou ik die upgrade gratis moeten ontvangen.

 

is dit mogelijk?

icon

Beste antwoord door Boris 4 maart 2021, 09:54

Hoi @MitchellBartels,

Goed dat je het bij ons navraagt! Op dit moment zijn we hard bezig de overgang van het WBA netwerk naar het ODF netwerk te vergemakkelijken. We hopen in de nabije toekomst de aansluiting over te kunnen zetten zonder dat daar complicaties bij komen en zonder dat er een nieuwe bestelling moet worden aangemaakt. Voorlopig is dat nu de enige manier waarop dit mogelijk is. Mocht je vragen hebben, laat het mij weten. We zitten hier voor je klaar! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @MitchellBartels 

Als je in je My T-Mobile thuis account kijkt bij abonnementen, internet, wijzigen kan je dan kiezen voor internet premium?

Zo niet check dan eens de postcodecheck op de website en indien er 1000 Mbit beschikbaar is dan is het denk ik je huidige abonnement opzeggen en een nieuwe aanvraag doen voor internet premium op ODF.

Hallo @MitchellBartels 

Als je in je My T-Mobile thuis account kijkt bij abonnementen, internet, wijzigen kan je dan kiezen voor internet premium?

Zo niet check dan eens de postcodecheck op de website en indien er 1000 Mbit beschikbaar is dan is het denk ik je huidige abonnement opzeggen en een nieuwe aanvraag doen voor internet premium op ODF.


Hi Waqqas,

 

ik kan het in My T-Mobile niet aanpassen, maar als ik de postcode check doe komt er wel premium te staan. Ik heb hier ook de klantenservice voor gebeld maar de medewerkster wist er het fijne niet van.

 

opzeggen en nieuw aanvragen kan nog niet aangezien ik tot 30-06 vastzit. Tevens vertelde de medewerkster dat er een mogelijkheid is dat wanneer ik mijn huidige abonnement opzeg en een nieuwe aanvraag, ik 1a2 weken zonder diensten kom te zitten. Beetje vreemd anno 2021 toch aangezien de glasvezel lijn al binnen ligt en nu al werkt op WBA.

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @MitchellBartels,

Goed dat je het bij ons navraagt! Op dit moment zijn we hard bezig de overgang van het WBA netwerk naar het ODF netwerk te vergemakkelijken. We hopen in de nabije toekomst de aansluiting over te kunnen zetten zonder dat daar complicaties bij komen en zonder dat er een nieuwe bestelling moet worden aangemaakt. Voorlopig is dat nu de enige manier waarop dit mogelijk is. Mocht je vragen hebben, laat het mij weten. We zitten hier voor je klaar! 

Reageer