Beantwoord

wegvallend internet en kleine letters tvgids

  • 2 February 2018
  • 4 reacties
  • 158 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
internet
wij hebben sinds juli 2017 t-mobile thuis het internet is erg slecht.
het internet valt zeer vaak uit of er is helemaal geen internet.

tvgids
na de upgrade van afgelopen week zijn de letters van de tvgids (als zijn de programma info) zo klein dat ze niet te lezen zijn dit was voor de upgrade niet zo

wat is hier aan te doen
icon

Beste antwoord door Sander 3 February 2018, 15:47

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Hoi Aapie

Heb je zelf al iets / samen met de klantenservice ondernomen voor je problemen?
Ik heb in het verleden best wat ellende gehad sinds dat ze van rood roze zijn geworden.
Afhankelijk van wat er al is gebeurd weet ik mogelijk wat een goede vervolgstap zou zijn.
Reputatie 7
Hoi aapie67,

Daar moeten we snel iets aan doen. Wegvallende internet, gaat dat om wifi of een bekabelde verbinding? Gaat het om wifi, dan kun je het beste deze tips opvolgen. Hiermee kan vrijwel iedereen een snelle en stabiele wifi verbinding verkrijgen. Gaat het om de bekabelde verbinding, dan wil ik je vragen om deze punten te beantwoorden:
  • Welke lampjes branden op het modem als het wegvalt.
  • Werkt de TV nog wel?
  • Hoe lang valt de verbinding weg?
  • Komt het vanzelf weer terug of is hier een reset voor nodig?

Wat betreft de TV, er is afgelopen week geen update geweest. Zijn de letters echt sinds vorige week kleiner geworden? Heeft de TV zelf misschien een update gedraaid? Het menu is qua grootte niet aan te passen.
beste modeator

lampjes weet ik niet, tv werkt dan niet meer,soms 4 x op een avond zo'n 5 min , geen reset nodig

wat de update betreft lees onderstaande

Beste meneer Drost,

We werken continu aan de verbetering van onze diensten, zodat jij altijd optimaal kunt TV kijken. Daarom voeren we onderhoud uit op 25 januari op onze TV dienst.

Wanneer?
We voeren dit onderhoud uit op donderdag 25 januari van 02:00 tot en met 06:00 uur. Gedurende deze tijd kun je een tijdje niet TV kijken.

Wat moet jij doen?
Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen.

Als we klaar zijn
Na het onderhoud moet je soms zelf de Interactieve TV Box nog even opnieuw opstarten, als TV toch niet werkt. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar!

Heb je nog vragen? Stel deze op ons forum.

Met vriendelijke groet,

Team T‑Mobile Thuis
Reputatie 7
Bedankt voor de toelichting aapie67, ik heb je verbinding direct nagekeken en dit ziet er gelukkig goed uit! Heb je naar aanleiding van de tips van Sander al een fabrieksreset van de modem geprobeerd? En zou je op het moment dat de verbinding weer wegvalt eens willen controleren welke lampjes er nog branden? Dit helpt ons om te achterhalen waar het probleem zit. We horen het graag!

Reageer