Beantwoord

Wegvallende Diensten

  • 10 December 2020
  • 1 reactie
  • 124 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Begin juli jl. gestart met T-mobile thuis. Regelmatig uitval en storingen. Enkele weken geleden monteur geweest en tv box software vernieuwd. TV gaat redelijk. Internet valt regelmatig uit, soms meerdere malen per dag/nacht. Router gaat zich zelf herstarten maar blijft hangen met rood lampje voor internet. Dan maar handmatig ge-reset; gaat even goed maar al snel weer uitval. Wanneer krijg ik stabiel signaal??

icon

Beste antwoord door Boris 14 December 2020, 15:19

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @will54 ,

Dat gaan we voor je uitzoeken! Ik heb direct de verbinding onder de loep genomen en zie dat deze vanaf onze kant er al dagen netjes en stabiel uitziet. Dat jouw verbinding wegvalt, baal ik dan ook enorm van. Ik wil je vragen om de volgende zaken na te lopen: 

Een losse aansluiting kan ervoor zorgen dat het modem uitvalt:
- Controleer of de stroom adapter goed in de wandcontactdoos zit.
- Check tevens of het andere uiteinde goed in het modem vast zit.

- Controleer of het modem op het ISRA punt (hoofdaansluitpunt) is aangesloten waarop wij hebben geleverd.

- Check je aansluiting in de meterkast, of in de woonkamer als die daar geplaatst is.

- Controleer of het modem met een korte kabel is aangesloten op het aansluitpunt.

Als je op de tussenliggende dagen de data en tijden wilt opschrijven op het moment dat de diensten wegvallen, kunnen wij gericht in de verbinding gaan kijken.

Reageer