Beantwoord

Wel Fiber, Geen WAN

  • 14 December 2020
  • 13 reacties
  • 332 Bekeken

Hallo, Sinds vrijdag 4 (!!) december zit ik zonder internet.

Nadat er een afspraak is gemaakt voor een monteur op maandag (7 december) avond, kwam deze niet opdagen. Tot 3 keer toe werd mij door de klantenservice toegezegd dat de monteur ECHT zou komen die avond.

Dinsdag gelijk gebeld, niet eens excuus dat de monteur niet is geweest, en er werd terwijl ik in de wacht stond een nieuwe afspraak aangemeld via de mail: woensdag ochtend 9 december tussen 08:00 en 10:00.
Helaas, ook deze kwam weer niet opdagen en om half 11 weer gebeld met T-mobile, volgens hun moest het tussen 20:00 en 22:00 zijn, en niet tussen 08:00 - 10:00, mijn mail verteld iets anders, maar goed.

Wederom zonder excuus opgehangen en aangezien ik niet thuis kan werken, ook weer verloren vrije uren opgenomen.
Woensdag avond tussen 20:00 en 22:00 vol spanning zitten wachten op de monteur en eindelijk, daar was hij dan.
Hij was ook na 5 minuten weer weg, omdat hij er niets aan kon doen.
Na vrijdag (04 december) diverse malen uitgelegd te hebben dat we WAN niet brand en de Fiber wel, zei de monteur doorleuk dat hij hier niets aan kan doen en dat het probleem ‘elders’ ligt. Ik zou binnen 2 werkdagen terug gebeld worden.

Helaas ook het terug bellen lijkt T-Mobile niet strikt te nemen en vanmorgen zelf maar weer gebeld, ik moet tot a.s. vrijdag !!! wachten, als ze mij dan nog niet gebeld hebben moet ik weer bellen.
Ook moet ik bellen als mijn unlimited pas verloopt, als de storing over is om mijn geld terug te vragen van het abonnement van T-mobile Thuis waar ik nu niets aan heb.

A.s. vrijdag zit ik 2 weken zonder internet, met een strengere lockdown kan ik niet thuis werken omdat ik hier op half werkende 4G draai.
Daarbij werken de helft van mij apparaten (HUE, Homey, Camera's) niet omdat die allemaal een kabel (nodig) hebben.

 

Bedankt T-mobile, bedankt voor het afpoeieren aan de telefoon, bedankt voor het meedenken in oplossingen i.p.v. je verschuilen, bedankt voor de service aan iemand die al meer dan 10 jaar klant is.

2021 verlopen er 2 mobile abonnementen bij T-Mobile, vrees dat die niet verlengt gaan worden met deze service.

 

 

icon

Beste antwoord door Boris 16 December 2020, 11:43

Bekijk origineel

13 reacties

Heel vervelend allemaal , maar waarom niet opzeggen en overstapppen?

 

Reputatie 7

Hi @henkhuppelschoten1 ,

Dat was even schrikken na het lezen van je bericht. Dit is verre van wat wij voor ogen hebben en wil dan ook mijn excuses aanbieden. Er is duidelijk iets niet goed gegaan in de miscommunicatie, waardoor er op dit moment geen duidelijkheid is waar je aan toe bent. Ik hoop dat ik dit voor je kan scheppen.

Het klopt dat de monteur inderdaad niks heeft kunnen doen bij jouw Thuis. De monteur die is aangestuurd kijk namelijk naar verbinding in het klantdomein, maar de problemen lijken daarvoor hier buiten te liggen en is er een kruising geconstateerd. Wanneer dit het geval is, moet de netwerkbeheerder worden aangestuurd om dit op te lossen. Dit is inmiddels gedaan en verwacht ik dat je zo snel mogelijk weer online bent. Ook wij zijn niet gebaat dat jij geen gebruik kan maken van je verbinding. 

Ik hoop je hiermee wat meer inzicht te geven in de situatie en weet dat we hard voor je bezig zijn op de achtergrond. Ik zie dat je voorlopig nog een tijdelijke oplossing hebt met de Unlimited voucher. Mocht het nodig zijn dat er een nieuwe wordt aangevraagd, dan kan je mij altijd een privébericht sturen.

@Boris De Monteur zei dat ik binnen 2 dagen gebeld zou worden om het op te lossen, dat was afgelopen woensdag avond. Inmiddels ook een week geleden dus en ben nog niet gebeld.

A.s. vrijdag moet ik zelf bellen naar de klantenservice als ik niet gebeld ben. Top service!

 

Reputatie 7

Hi @henkhuppelschoten1 ,

Ik zie dat er goed nieuws is en schot in de zaak zit! De netwerkbeheerder heeft inmiddels contact met je opgenomen voor een afspraak. De oplossing is een stap dichterbij. Mocht je in de tussentijd vragen hebben, laat het ons weten. Ook het bovenstaande aanbod wat betreft de voucher is zeker nog van toepassing! 

@Boris helaas de monteur van Kpn kan ook niets doen omdat het een puinhoop is bij tmobile.

Hij kan de verbinding niet patchen omdat tmobile zegt dat er geen vrije poorten meer zijn. Hij telt zelf 17 vrije poorten en had een vergelijkbare situatie in Eindhoven vanmorgen.

 

Wederom dus geen succes, weer een vrije dag moeten opnemen. 

Reputatie 7

Hi @henkhuppelschoten1 ,

Enorm balen om dit te lezen! Ik had gehoopt dat met het bezoek van de monteur, de situatie kon worden opgelost. Geen zorgen, we gaan er alles aan doen om dit probleem op te lossen. Ik heb de terugkoppeling van de monteur, die zoals je al zei vrije poorten telt, doorgespeeld aan de technische dienst en om opheldering gevraagd. Ik hoop hiermee dat er een versnelling komt in een oplossing. Ondertussen heb ik je ook een privébericht gestuurd met betrekking tot de voucher. Weet dat we niet voor je stil zitten. Ook wij zien jou het liefst online! 

@Boris Ondanks alle toezeggingen en ‘medewerking’, zit ik nu al 18!! dagen zonder internet.

Dat het een teringzooi is in de administratie van T-mobile moge duidelijk zijn, aangezien ik niet de enige ben waar dit probleem voor komt.
Nu wordt ik ook nog ‘genaaid’ vanaf de andere kant, aangezien ik van €40,- p/m in eens naar 45 euro p/m ga. Ook is de €5,- korting er niet afgehaald en moet ik betalen voor wifipunten die ik terug gestuurd heb.

Dus een ontevreden klant, die moet betalen voor iets wat hij niet heeft (internet en wifi punten) naaien jullie nog eens extra door hem meer te laten betalen.
 

Reputatie 7

Hi @henkhuppelschoten1 Ik zie dat mijn collega Jan al voor je bezig is, we gaan dit tot op de bodem uitzoeken! Ik heb meteen even gekeken naar je abonnement en je betaalt op dit moment € 35,- per maand zoals het al is sinds augustus. Waar zie jij dat het € 40,- of € 45,- zou zijn? Maak je voor de Wifi punten geen zorgen, deze kan je een maand gratis proberen en daarna wordt er maandelijks een bedrag in rekening gebracht. Je factuur wordt altijd opgesteld voor de volgende maand dus het kan inderdaad zijn dat de Wifi punten hier al op staan. Als je ze in de tussentijd weer terug hebt gestuurd dan wordt dit de volgende maand gewoon automatisch verrekend!

@Brain

Hi @henkhuppelschoten1 Ik zie dat mijn collega Jan al voor je bezig is, we gaan dit tot op de bodem uitzoeken! Ik heb meteen even gekeken naar je abonnement en je betaalt op dit moment € 35,- per maand zoals het al is sinds augustus. Waar zie jij dat het € 40,- of € 45,- zou zijn? Maak je voor de Wifi punten geen zorgen, deze kan je een maand gratis proberen en daarna wordt er maandelijks een bedrag in rekening gebracht. Je factuur wordt altijd opgesteld voor de volgende maand dus het kan inderdaad zijn dat de Wifi punten hier al op staan. Als je ze in de tussentijd weer terug hebt gestuurd dan wordt dit de volgende maand gewoon automatisch verrekend!

Ik maak me geen zorgen, de geïncasseerde rekening is gestorneerd en de machtiging is ingetrokken.
Pas als de levering van internet hervat wordt, ga ik weer betalen. 

 

Nu al 21 dagen!!

Reputatie 7
Badge +4

Hi @henkhuppelschoten1, wederom wil ik graag onze diepe excuses benadrukken dat dit nog niet is opgelost, wij hadden het heel graag anders gezien. Ik probeer mijn uiterste best om vandaag meer duidelijkheid voor je te krijgen.

Daarentegen raad ik je wel aan om de betaling niet te storneren. Wij zullen zeker voor een fikse verrekening zorgen, alleen verwerken wij de vergoeding altijd op een toekomstige factuur waardoor deze ook niet goed wegstreept met de openstaande factuur. 

In de tussentijd werken wij hard voor je door om tot een oplossing te komen.

Ik betaal voor iets wat ik niet krijg?

Dus als ik naar de bakker ga, daar €2.25 op de toonbank leg en zonder brood de bakkerij uit loop moet ik dat ook goed vinden?

Het is belachelijk dat is een tijd als deze iemand 24!!! dagen zonder internet zit.
Daarbij is de enige oplossing dat je een hotspot opzet op je eigen telefoon, m.a.w. als ik niet thuis ben is er geen internet of als ik weg ben heb ik geen telefoon.
T-Mobile zou ook een 4G router in bruikleen kunnen geven, voor een week je is het nog wel te doen met een hotspot, maar het is nu al 4!! weken.
Maar ook dat doen jullie niet. Wat jullie doen is enkel loze beloftes over terug bellen en loze excuses maken, terwijl het bij jullie een grote rotzooi is.

@Boris @Cal @Brian Na ruim een maand zonder internet te zitten en in eerste instantiate er pas een (voor de derde keer) monteur zou komen op 22 januari, heb ik het hele zooitje maar opgezegd.

Nu kan de monteur in een keer op 12 januari komen…..
 

Vind het ronduit schandalig dat T-Mobile zijn klanten zo lang laat wachten en dat ze zelf elke keer moeten bellen wat de status is en voor een nieuwe week pas.
De GSM abonnementen lopen ook binnenkort af, ook deze gaan we omzetten naar een andere provider.
Na bijna 10 jaar klant te zijn geweest, gaan we op zoek naar een andere leverancier.

Na 2!! manden eindelijk weer Internet…..bye bye T-Mobile…..hello KPN.

 

Binnen 15 minuten kregen zij het voor elkaar wat T-Mobile in 2 maanden niet is gelukt…

Goede service daar….tot nooit meer ziens.

Reageer