Beantwoord

Wel wifi contact maar geen internetverbinding?

  • 29 December 2020
  • 14 reacties
  • 189 Bekeken

Ik zie alle 3 mijn WiFi  kanalen als ik verbinding wil maken maar alle 3 hebben vol bereik maar geen internetverbinding! Zie foto’s!

 

icon

Beste antwoord door soepkip67 29 December 2020, 10:12

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @FrankStalenhoef ,

Heb je bekabeld wel internet verbinding? Zo niet dan kan je het beste even de modem 20 seconden van het stroom halen en daarna opnieuw opstarten. Kijk dan gelijk welke lampjes op het modem branden.

En meld het dan weer hier, graag ook een berichtje als alles weer werkt.:wink:

Reputatie 3

Hier in Enschede knalde internet er een half uurtje geleden ook uit, is nog niet hersteld. Ik ga er van uit dat er een storing is.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @yurgr ,

 

In dit topic: Problemen internet verbinding kan je meer informatie vinden.

Reputatie 3

Hallo @soepkip67 dat weet ik, had alle stapppen reeds doorlopen maar echt geen verbinding, zelfs niet bedraad aan het zyxel modem. Inmiddels vrees ik dat het door administratieve onkunde bij T-Mobile is veroorzaakt, volgens hun is namelijk de incasso op 23 december mislukt, terwijl deze volgens mijn bank wel degelijk gewoon is afgeschreven op die datum... Nu hopen dat ik op 1 of andere manier een helpdesk medewerker te pakken kan krijgen die dat ook snapt en ziet... 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @yurgr ,

Denk niet dat de mislukte incasso er iets mee te maken heeft. Zie net dat dit bij mij ook het geval is, incasso is mislukt. Trouwens bedrag wel afgeschreven op 23 december. Heb tot nu toe nog wel alle diensten actief.

Denk dat T-Mobile zijn administratie niet op orde heeft,zit nu in de wacht voor een medewerker.

Reputatie 3

@soepkip67 ja ik had inmiddels ook achterhaald dat je officieel pas 14 dagen na de 2e herinnering wordt geblokkeerd, en aangezien ik nog niet eens een eerste herinnering kreeg kan dat niet de oorzaak zijn. Als jij dat van de incasso ook hebt, zal het wel administratief gedoe zijn (iets met betaalprovider verwerkt niet tijdens kerst, en t mobile systeem zet na 2 dagen al op mislukt ofzo) dus dat zal dan wel in orde komen ga ik van uit. Maar dan heb ik dus toch een storing, en erg hardnekkig. Zometeen toch maar in de telefooon springen.

Bedraadt werkt het helemaal goed!!

 

probleem is dat ik nu 7 weken bij Tmobile thuis ben waarvan 2,5 week alles werkt!!! Wordt hier heel moe van!!

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @yurgr ,

 

Heb net een medewerker gesproken die vertelt dat ik even tot maandag moet afwachten als het dan nog zo staat was het advies om wederom even te bellen.

 

@FrankStalenhoef ,

En herstart van alles heeft niet geholpen? U zou ook nog kunnen proberen om de wifi punten in de device te kunnen wissen en opnieuw aanmelden.

Reputatie 3

@soepkip67 hoe krijg jij zo snel een medewerker aan de lijn? Ik had de eerstevkeer na 20 minuten opgegeven en sta nu al weer bijna een kwartier in de wacht…

Meer dan 20 minuten inmiddels.…

Update: inmiddels telefonisch contact gehad. Er moet helaas een monteur komen... Er hoeft dus niet meer gereageerd te worden op mijn bericht.

Reputatie 7
Badge +7

@yurgr ,

Geduld,heb ook 27 minuten in de wacht gezeten😏

Reputatie 2

@soepkip67 @yurgr better contact with the moderator on this community than wasting your time on telphone. Be lucky if you get connected on one try and dont get disconnected right after you get connected. The Moderator on this forum is much more helpful and quick. Just a tip

Reputatie 7
Badge +7

@Rickey_tramp ,

Normaly I use only this forum to get some answers. But I get connected and I have spoken to the customer care employee. You must have some patience. 😏

Reputatie 2

@soepkip67 congrats to you but  then i should say i am the unluckiest of all, coz with my experience i always need to wait for atleast 25 minutes and when i get connected once i start talking, it gets hanged and need to call back again and wait for another 20 25 odd minutes and this was not one time happening, trust me i have no internet/tv at my house since nearly 2 month now and wants to get updated so i call customer service  lots of time before. Now i dont trust that number anymore. Its a shame that telcome provider company use an outdated method/technology to get connected to customer service on telphone. May be deliberate act 🤔 too naive to understand.

 

Reputatie 7
Badge +7

. Inmiddels vrees ik dat het door administratieve onkunde bij T-Mobile is veroorzaakt, volgens hun is namelijk de incasso op 23 december mislukt, terwijl deze volgens mijn bank wel degelijk gewoon is afgeschreven op die datum... Nu hopen dat ik op 1 of andere manier een helpdesk medewerker te pakken kan krijgen die dat ook snapt en ziet... 

@yurgr 

Heb net gekeken in mijn T-Mobile Thuis account en de incasso is nu wel verwerkt.:wink:

Reageer