Beantwoord

Wi-Fi verbinding thuis werkt niet

  • 6 november 2019
  • 3 reacties
  • 208 Bekeken

Hoi!

T-Mobile Thuis is geïnstalleerd, de modem is aangesloten maar we hebben nog geen draadloze verbinding thuis. 

Hoe komt dit? Moet ik nog iets instellen of doorgeven?

icon

Beste antwoord door Gioia 15 november 2019, 11:49

Hoi @SoofenMau,

 

Sorry voor mijn late reactie! ik zie dat je al telefonisch contact hebt gehad en er een monteur je kant op wordt gestuurd om te helpen met het werkend krijgen van je internet. De afspraak staan ingepland voor aanstaande maandag zie ik, ik hoop dat je vanaf maandag optimaal kunt gaan genieten van je abonnement bij ons. Laat je ons even weten of alles goed is gegaan? Als ik in de tussentijd nog iets anders voor je kan doen dan hoor ik het graag! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @SoofenMau 

Welke modem heb je?

In je T-Mobile thuis kun je ook je wifi uit en aan zetten.

Doet je verbinding via de kabel het wel? En heb je al een fabrieksreset geprobeerd?

We hebben een Zyxel T-50 modem, verbinding via de kabel werkt ook niet. 

Reputatie 3
Badge +3

Hoi @SoofenMau,

 

Sorry voor mijn late reactie! ik zie dat je al telefonisch contact hebt gehad en er een monteur je kant op wordt gestuurd om te helpen met het werkend krijgen van je internet. De afspraak staan ingepland voor aanstaande maandag zie ik, ik hoop dat je vanaf maandag optimaal kunt gaan genieten van je abonnement bij ons. Laat je ons even weten of alles goed is gegaan? Als ik in de tussentijd nog iets anders voor je kan doen dan hoor ik het graag! 

Reageer