Beantwoord

Wifi

  • 10 maart 2018
  • 1 reactie
  • 135 Bekeken

Ik heb onlangs t mobile thuis glasvezel 750mb abonnement afgesloten en voorheen had ik Telfort adsl 30mb
Nu is het zo dat ik zeer slecht internet heb zodanig dat ik WiFi niet kan gebruiken omdat deze zeer slecht is nu is mijn vraag waar dit aan ligt
icon

Beste antwoord door Brian 14 maart 2018, 09:59

Hi Aktief, ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact hebt gehad en dat we je modem op afstand een reset hebben gegeven. Heeft dit het probleem verholpen? In dit topic vind je daarnaast meer tips bij WiFi problemen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8
Hi Aktief, ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact hebt gehad en dat we je modem op afstand een reset hebben gegeven. Heeft dit het probleem verholpen? In dit topic vind je daarnaast meer tips bij WiFi problemen!

Reageer