Beantwoord

wifi punt zichtbaarheid

  • 20 September 2020
  • 7 reacties
  • 268 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 8 reacties

hallo. 

als je een extra wifi punt hebt gekoppeld, is het dan zo dat die dezelfde naam heeft als het modem?

ik heb hem gekoppeld maar zie hem niet op de telefoon. Ik zie enkel  het modem op de telefoon.

icon

Beste antwoord door Hidden.nld 20 September 2020, 18:58

Bekijk origineel

7 reacties

hallo. 

als je een extra wifi punt hebt gekoppeld, is het dan zo dat die dezelfde naam heeft als het modem?

ik heb hem gekoppeld maar zie hem niet op de telefoon. Ik zie enkel  het modem op de telefoon.

het is een zyxel modem en wifi punt

hallo. 

als je een extra wifi punt hebt gekoppeld, is het dan zo dat die dezelfde naam heeft als het modem?

ik heb hem gekoppeld maar zie hem niet op de telefoon. Ik zie enkel  het modem op de telefoon.

het is een zyxel modem en wifi punt

inmiddels een reset gedaan ,en is nu wel zichtbaar. Echter geeft hij nu verificatie fout aan. Na het invoeren van de code op het wifi punt.

Reputatie 7

@cr ex 

Het klopt, als je de Wap goed heb gekoppeld aan de T50 dan zie je hem niet als eigen wifi netwerk.

De T50 configureerd de wap en bepaald op welk punt je wifi apparaat word aangesloten via een mesh netwerk.

wil je zien hoe het werkt kan de de mpro mesh app downloaden en zo zien of alles goed werkt. (gebruik de inlog gegevens achter op je modem)

Weet je ook hoe het werkt als je hem bedraad gebruikt?

ik wil er 1 verder weg in een studio zetten . Daar heeft hij geen draadloos ontvangst. Ik wil die daar koppelen met de internet kabel en zo een wiffi punt in die ruimte maken. Moet je die dan nog eerst koppelen met de modem.? Of kan je gewoon inpluggen 

Reputatie 7

@cr ex 

Het wifi punt (Zyxel wap) heeft in combinatie met een zyxel T50 geen eigen wifi naam. zodra je hem koppelt zal hij zelf de wifi instellingen aanpassen maar die van het modem. daarbij maakt het niet uit of je dit draadloos of via een kabel doet. soms kan het 24h duren voor dat dit werkt.

 

via de mpro mesh app van zyxel kan je zien of die is gekoppeld en welke apparaten er verbonden zijn.

Heb de app gedownload .  maar bij een wiffi punt blijft hij aangeven dat hij het IP adres niet kan vinden. de app ziet m dan ook niet. Heb m al een paar keer uit en weer aangezet ,maar helaas het mag niet helpen.

 

Reputatie 7

probeer eens een factory reset van modem en wifi punt

Reageer