Beantwoord

Wifi valt weg ook met Zyxel wifi plus (glasvezel)

  • 20 December 2020
  • 4 reacties
  • 231 Bekeken

Woon in appartement,  vanaf 1e dag problemen met WiFi.  Tig keer router opnieuw opstarten.  Hielp niets,  WiFi bleef wegvallen.  

 

Advies tmobile,  neem WiFi punt.  Aangesloten met behulp van monteur via telefoon.  Op dag aansluiten prima verbinding,  goede resultaten speedtest.  

1 week later,  problemen weer terug. 

Opstarten helpt niet,  alle lichtjes branden op router en Zyxel zoals hoort.  

WiFi ook vlak naast router soms gewoon niet werkend.  

Laptop staat op tafel naast router,  hoe irritant als he Mteams en Zoom verbinding diverse malen wegvalt 

Graag wil ik iemand thuis ontvangen die deze problemen eens nacheckt en oplost.

 

Dit is een drama.  

Laat me niet meer met een kluitje in het riet sturen,  met verzoek terug te zetten naar fabrieksinstelling of zoals een medewerker in de winkel zegt: neem onbeperkte internetbundel,  WiFi gaat er met een paar jaar toch uit.  

In mijn appartement heb ik ook geen goede internet ontvangst,  ben afhankelijk van WiFi 

 

Ik word hier moedeloos van.  

icon

Beste antwoord door Boris 22 December 2020, 11:18

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Valt de verbinding ook weg als je de laptop met een kabel aansluit?

Volgens de screenshot bezit je ook andere versterkers die verbinding maken? Wellicht zou je dan eens kunnen kijken of ze onderling geen problemen creëren door ze bijvoorbeeld de verwijderen uit je netwerk.

Ik kan de laptop niet bekabeling, heb ik de middelen niet voor.  

Heb geen andere versterkers.  

VfN is mijn router, zylex is versterker.

 

Valt de verbinding ook weg als je de laptop met een kabel aansluit?

Volgens de screenshot bezit je ook andere versterkers die verbinding maken? Wellicht zou je dan eens kunnen kijken of ze onderling geen problemen creëren door ze bijvoorbeeld de verwijderen uit je netwerk.

Kan niet bekabeld,heb ik middelen niet voor.  

Heb geen andere versterkers, VFN is modem en zyxel is wifipunt.  Ze wisselen elkaar af, omdat zyxel wegvalt.  Zoals modem voorheen ook.  Andere namen in lijstje zijn mij onbekend,  mischien van andere bewoners in complex.  

 

Reputatie 7

Hi @jacq radeloos ,

Dank je voor je bericht! Ik begrijp dat er inmiddels contact is geweest met onze telefonische klantenservice en zie dat er een ticket is ingeschoten voor een afspraak met de Wifi-expert. Deze gaat samen met je kijken hoe we de Wifi bij jou kunnen optimaliseren. Check ook dit topic (link is klikbaar). De tips die hier worden gegeven zijn vaak goud waard. Wil je ons laten weten hoe de afspraak is verlopen? Ik ben benieuwd! 

Reageer