Beantwoord

Zytel wifi router heeft een rood internet lampje

  • 21 January 2021
  • 11 reacties
  • 586 Bekeken

Hi!

 

ik ben sinds de 14de aangesloten op het glasvezel internet van t mobile. Eerste paar dagen prima, maar sinds gister is ineens het internet lampje rood gaan branden. Ik heb zowel de zytel als de converter van het stroom gehaald voor een paar minuten, maar zonder resultaat. Heeft iemand tips om dit op te lossen? 
 

Alle lampjes op Mijn converter branden wel en de kabels in de zytel zitten op de juiste plaats. 
 

Hoop dat iemand me kan helpen! 
 

 

 

icon

Beste antwoord door Mitchelw 29 January 2021, 11:03

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @Mitchelw,

Het lijkt erop dat jouw invoersignaal niet goed is. Je kunt uiteraard nog eens proberen om te herstarten, maar anders verwacht ik dat T-Mobile aan zet is om de lijn te beoordelen en eventueel een monteur te sturen.

Moderators lezen mee. Zij kunnen dit voor je in gang zetten en reageren vanzelf in dit topic.

Goedemorgen @TAVL ,

 

Ah oké, tijdens installatie gingen alle lampjes wel aan dus gek dat het invoersignaal nu fout is.

Hoor graag snel van een moderator, ik werk namelijk thuis dus de WiFi is momenteel erg belangrijk 😅.

Reputatie 7
Badge +4

Heb je T-Mobile mobiel? Dan kan ik kijken of ik tussentijds een data voucher voor je kan regelen, zodat je wel verder kunt werken.

 

@TAVL Ja dat heb ik. Een paar van die vouchers zal ook schelen!

Reputatie 7
Badge +4

Ik ga kijken wat ik voor je kan regelen. Kom ik op terug.

Edit: Ligt nu bij een moderator. Diegene komt er waarschijnlijk snel op terug. Zo niet, let me know. :)

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Mitchelw, welkom op de Community!

Mijn collega's hebben inmiddels een monteursticket aangemaakt zodat Guidion langs kan komen om alles te herstellen. 

Ik zie dat men op 26 januari langskomt, dat is nog vijf dagen weg natuurlijk. Daarom wil ik je graag voorzien van twee Unlimited Internet vouchers. Ik stuur je meteen een tweede toe per privébericht.

Indien ik nog iets anders kan doen, let me know.

@TAVL Bedankt voor het onder de aandacht brengen van dit topic! 😄

@TAVL Top, dankjewel voor je hulp! 

 

@Jason Ja gelukkig is dat binnen vijf dagen. Dan nog hopen dat het direct te repareren is. Dankje!

 

Reputatie 7
Badge +4

Graag gedaan. Houd je ons op de hoogte?

 

@TAVL Sure. Dinsdag hoop ik dat het gefixt is. Dan zal ik het even laten weten!

@TAVL Update: T-mobile monteur kon niks voor ons betekenen op de dinsdag. Het was een probleem in het glasvezelnetwerk van mij. Vanmorgen in de KPN langs geweest en is bezig geweest met de glasvezel aansluiting buiten. Na een reparatie aan onze aansluiting en een harde reset van de modum doet het internet het gelukkig weer.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Mitchelw, bedankt voor het delen van de oplossing en sorry dat we hier niet eerder op uitkwamen. Wel fijn dat de KPN monteur het euvel snel kon duiden en daardoor direct actie kon ondernemen!

Mochten we je nog eens kunnen assisteren bij je verbinding of gewoon een vraag kunnen beantwoorden, dan zijn we altijd bereid om zo goed mogelijk van dienst te zijn. 

Voor nu: een geweldige week toegewenst en stay safe!

Reageer