Beantwoord

Geen internet

  • 7 February 2021
  • 6 reacties
  • 137 Bekeken

Hoi. Wij hebben geen wifi meer thuis ineens. Internet doet het niet. Morgen moeten wij aan het werk vanuit huis maar dat gaat niet zonder internet. Kunnen jullie ons helpen? Gr 

icon

Beste antwoord door Marcel MCi 7 February 2021, 21:48

Bekijk origineel

6 reacties

Weet iemand of er een storing is van T-mobile? Ik heb de hele dag al geen internet en dacht eerst misschien dat dit een landelijke storing was. Maar lees nergens dat iemand hier last van heeft.

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Niqlina  Kijk Hier even of er storingen zijn!

Hopelijk doet je internet het weer snel

MVG

Reputatie 7
Badge +2

Of kijk even via deze link:

Heb je DSL of glasvezel?

Heb je het modem / mediaconverter herstart?

Welke lampjes branden er wel / niet?

Mvg. Marcel

Dit is het lampje wat niet brand. Heb echt van alles geprobeerd. Balen morgen moet er thuis gewerkt worden en geen internet :(

Of kijk even via deze link:

Heb je DSL of glasvezel?

Heb je het modem / mediaconverter herstart?

Welke lampjes branden er wel / niet?

Mvg. Marcel

Ik heb glasvezel. Zie mijn onderstaande bericht met foto. Heb echt van alles geprobeerd. Dat lampje brand hele dag rood

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Niqlina, goed dat je de hulp van de Community inschakelt! Ik neem aan dat je ook over een zwarte Media Converter of over een witte Optical Network Terminal beschikt. Zou je deze ook 30 seconden van het stroom af kunnen halen alvorens je het modem opnieuw van stroom voorziet? Mocht dit niet de doorslaggevende truc zijn geweest, dan raad ik je graag aan om een foto van de lampjes van de Media Converter of de Optical Network Terminal te plaatsen.

Ik kijk ook graag met je mee, alleen zo te zien heb je jouw Community account nog niet gekoppeld aan jouw Thuis abonnement. Daarom raad ik je graag aan om mij via een privébericht van de volgende gegevens te voorzien:

  • Postcode & huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van jouw IBAN.

Zodra ik meer weet probeer ik snel tot de bodem van de wegval te komen!

Reageer