Beantwoord

geen wifi op WAP6807

  • 30 May 2021
  • 5 reacties
  • 107 Bekeken

Hallo,

Wij hebben een T50 icm een wap6807. Dit heeft even prima gewerkt, maar ik krijg het nu met geen mogelijkheid aan het werken.

De wap6807 is met kabel aangesloten.

De onderste 2 leds branden gewoon groen, en de bovenste oranje. In de promesh app geeft hij aan dat hij connected is, maar als ik naast het apparaat sta, heb ik maar 2 streepjes wifi van de t50, en ik verwacht vol wifi naast het apparaat.

Het is een groot drama met T-Mobile! Sinds we dit abonnement hebben alleen maar drama.. Ik hoop dat iemand me kan helpen zodat we in de zomer achter ons huis tenminste wifi hebben...

icon

Beste antwoord door Marcel MCi 1 June 2021, 21:23

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hallo roylievers,

Is de wap zodanig gekoppeld dat naam en wachtwoord gelijk zijn aan de modem-wifi? Staat in de mpro mesh app de mesh op "up"?

Mvg. Marcel

Reputatie 7
Badge +2

Heb je met een wifi-analyzer app gekeken of je de wifi signalen wel ziet? Waarschijnlijk is het signaal er wel gewoon maar heeft de “mesh” techniek besloten niet om te schakelen omdat de wifi van het modem nog sterk genoeg is? Als je de wifi op je device even uit en aan zet zal hij wel de sterkste pakken. Het omschakelen naar een ander wifi-punt kan soms ook even duren.

Als dat zo zou zijn zou ik achter het huis met geen wifi van de t50 wifi moeten hebben van de extender , maar dat is ook niet het geval.

Ja de mesh staat op up.

Ik moest hem nu (maandagavond) wel opnieuw opstarten aangezien er een Wifiteken met een rood uitroepteken stond. Maar evengoed als hij up is, is de wifi afwezig

 

Reageer