Sticky

[Info] Hoe verbeter ik mijn Wifi?

• 6 februari 2017
  • 252 reacties
  • 183720 Bekeken
[Info] Hoe verbeter ik mijn Wifi?

Toon eerste reactie

252 reacties

Wat een shit bedrijf dat T-mobile. Heel slecht internet tv ontvangst van de glasvezel en als je dat probeert te melden maken ze je het moeilijk! Regio Den Haag Segbroek. 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Indiedied, laat me jou gelijk helpen!

Waar heb je geprobeerd om jouw melding kenbaar te maken? Ik zie namelijk dat er medio vorig jaar voor het laatst contact opgenomen is met onze Klantenservice en zie verder geen berichten op de Community van je. Ik wil graag uitzoeken waar dit dan precies fout gaat zodat het in de toekomst niet meer voorkomt.

wat betreft jouw verbinding: ik zie dat het modem al 66 dagen onafgebroken online is, dat kan ook bijdragen aan een probleem in de verbinding. Zou je deze eens kunnen herstarten op de volgende manier, alsjeblieft?

Voer een reset uit zonder internetkabel: haal het modem en de TV box van de stroom. Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na 20 seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Reageer