Beantwoord

nba21 error

  • 19 March 2021
  • 3 reacties
  • 109 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds ik Nba2K21 speel op de ps4 krijg ik heel vaak een error waar bijna iedereen last van heeft. Ik heb hier research van gedaan waarom en hoe het gefixt kan worden. Veel mensen hebben er last van en de enige oplossing is dat je nieuwe router moet kopen. Ik vind dit nergens opslaan omdat t-mobile een fout heeft, waar ik niks aan kan doen. En dan dat ik een flink bedrag moet neerleggen voor een nieuwe router. Mij vraag is of je de error niet kan fiksen zonder een nieuwe router te kopen of dat t-mobile de router vergoedt 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 19 March 2021, 16:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Hans917,

Dank voor de informatie! Het lastige is dat deze error weinig wordt beschreven op het internet en er geen eenduidige oplossing lijkt te zijn. Wij hadden het ook graag verholpen, alleen het voorgenoemde maakt het erg lastig en tegelijkertijd is het onmogelijk om alle externe software, inclusief haar meest zeldzame bugs, te ondersteunen.

Wat ik je nog kan aanraden om te proberen is om het volgende topic te doorlopen: UPNP poorten open zetten voor ps4. Wederom lijkt dit voor sommigen te werken en weer voor anderen niet, ik hoop erg dat dit bij jou wel de oplossing is! :pray:

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Hans917, welkom op de Community!

Welke router gebruik je momenteel? Welke error krijg je precies, is dat toevallig error 58d85bb8? Als het goed is, staan de oplossingen in dit topic: NBA2K21 fix.

Laat me weten of het gelukt is, zo niet, dan spring ik graag voor je in de bres en gaan we net zolang door totdat het wel lukt - zonder dat hierbij per definitie een eigen router extra hoeft worden aangeschaft.

Goedenavond Jason,

De router die ik gebruik is de Zyxel T-50, enhet is inderdaad de error 58d85bb8. Alleen wat ik al zei is dat ik al op de site had gekeken voor oplossing en de enige oplossing was een nieuwe router kopen.

Reageer