Beantwoord

Servicemonteur kosten

  • 19 March 2021
  • 3 reacties
  • 288 Bekeken

Ik heb net gebeld met de klantenservice daar werd mij verteld dat de servicekosten voor een monteur helemaal gratis is, het gaat dan om wifi die slecht werkt. Nou werk ik zelf bij KPN en is dat bij ons niet gratis, kon voor de rest niks vinden over kosten voor een wifi monteur alleen installatie. Klopt het dat er geen kosten aan vast zitten?

icon

Beste antwoord door Hidden.nld 19 March 2021, 18:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Celesteh 

Als T-Mobile de monteur langs stuurt om naar de WiFi te kijken dan is het wel gratis volgens mij, contacteer je Guidion direct dan zullen de kosten voor jou zijn.

Reputatie 7

@Celesteh het bezoek is gratis. Eventueel kabels trekken moet je wel voor betalen. Voor een wifi extender betaal je wel weer 2,50 per maand. (Ook zo te bestellen volgens  mij)

Normaal gesproken kost een monteur niets als de oorzaak bij de isp ligt. Dat bepaalt de monteur.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Celesteh, van harte welkom op de Community!

Onze toppers @Hidden.nld en @Waqqas hebben je al goed geholpen dus ik heb daar niets meer aan toe te voegen! 😄 Voor je eigen inzichtelijkheid is het wellicht handig om een overzicht te hebben van wat allemaal onder “meerwerk” valt en waar kosten aan verbonden zijn. Je kunt dit schema gebruiken: Werkzaamheden Guidion en meerwerkkosten.

Geniet van je weekend en succes met de servicemonteur!

Reageer