[06-05-2020] Problemen registreren TV Box

[06-05-2020] Problemen registreren TV Box
Reputatie 7
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties

[Update 20:00 uur] De problemen zijn verholpen. Mogelijk is het nodig om de TV Box nog even opnieuw op te starten. De stappen daarvoor vind je in dit topic.

 

[Update 15:25 uur] We zien dat veel klanten weer in kunnen loggen door de TV Box opnieuw op te starten. De stappen daarvoor vind je in dit topic.

 

[Update 13:50 uur] Op dit moment ontvangen we signalen van een aantal klanten dat zij niet (meer) kunnen registreren op de TV Box. We hebben dit in onderzoek en werken aan een oplossing. Updates plaatsen we in dit topic. 

 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over 30+ zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC. 


95 reacties

Reputatie 1

De tip werkt niet. Wanneer wordt dit opgelost/beter gecommuniceerd.

Ik kan al vanaf 12 uur vandaag mijn tv niet meer in doordat de registratie mislukt of niet is toegestaan.

Reputatie 1

Ik heb ook al dagen last van het tv probleem. Meestal in de ochtend, dan kan ik de tv box niet aan krijgen. Als ik hem aan wil zetten, dan wordt het lampje 1 seconde blauw en dan weer rood. Alle resets gedaan, ook vanuit t-mobile op afstand gedaan, maar het blijft. Nu komt het 2x per dag voor. 

Ook tussendoor gaat de tv box zomaar op zwart en vraagt het weer om de registratie. Alles toets ik in en dan staat er registratie mislukt of niet toegestaan. Heb al meerdere keren klantenservice gecontacteerd, maar geen oplossing. 

Als ik de tv box reset, dan heb ik weer een halve dag tv en dan gebeurt hetzelfde weer. 

Ik heb precies hetzelfde, woon in Harmelen vlakbij Utrecht. Net een eigen huisje, nieuwe klant bij t-mobile, deze week eindelijk ingetrokken na 1,5 klussen en dan werkt de tv niet… beetje jammer natuurlijk. Ik hoop dat het snel opgelost wordt! 

Hier precies hetzelfde 

sinds deze week klant bij t mobile maar elke dag ellende met of tv of WiFi 

 

Reputatie 1

Ik heb ook problemen met het registratiescherm, tijdens het tv kijken schiet dan ineens het registratiescherm naar voren en moet ik opnieuw mijn gegevens invullen. Nu kan ik ook niet meer registreren en dus kan niet meer naar de tv kijken. Herhaaldelijk de boel opnieuw opgestart. Vanmorgen werkte de tv weer, maar in de middag was het weer hommeles: geen mogelijkheid tot registreren. Geen enkele reset heeft geholpen en de klantenservice van T-mobile komt alleen tot troostende woorden. Daar koop ik dus niets voor. De technici zullen dan weliswaar op zoek zijn naar de oorzaak van de storing, maar het resultaat is dus nada/niks. Dat worden dus rustige dagen in deze tijd waarin je ook al nauwelijks naar buiten mag. Ben nu 1 maand aangesloten bij T-mobile in de verwachting dat er minder storingen zouden zijn dan bij Tele2. Dikke spijt dat ik niet naar KPN ben gegaan: je valt van de regen in de drop.

 

Reputatie 1

Sinds ik eind april bij Tmobile zit (kom bij Telfort, KPN vandaan) ervaar ik lichte klachten die erger worden met de dag.

Ik ervaar veel problemen met de Animo TV box. Bij het opstarten wordt het lampje blauw en na 1 seconde weer rood.

Al weken heb ik het probleem dat ik in de ochtend de Animo tv box moet hard-resetten door de stroom plug eruit te trekken, vaak werkt de box weer waardoor ik mijn zenders kan zien.

Echter sinds een aantal dagen is komt dit probleem nu 2 keer per dag voor, in de ochtend en vaak in de avond als de TV aan gaat. 

Echter ervaar ik nu ook het probleem dat ik mijn account gegevens moet invoeren. Na het invoeren ontvang ik de melding dat ik mij niet kan registeren, of het is mislukt.

 

Ik schiet hier niks mee op en verneem graag een reactie.

Reputatie 1

ik heb inderdaad nu ook paar uur geen tv meer. Het inloggen lukt niet en resets helpen ook niet. jammer..

Ik heb ook problemen met het registratiescherm, tijdens het tv kijken schiet dan ineens het registratiescherm naar voren en moet ik opnieuw mijn gegevens invullen.. Dit is afgelopen week een aantal keer gebeurd en vandaag ook weer.. Ook als ik de tv box (amino) in schakel blijft het beeldscherm vaak zwart..  En moet ik wederom de stroom eraf halen en weer opnieuw opstarten.. Ik ben er een beetje klaar mee.. Ik heb net een maand een abonnement bij jullie voor internet en tv (overgestapt vanaf ziggo) maar ik ben serieus aan het nadenken om weer terug te gaan naar ziggo als dit zo door blijft gaan.. Dan maar wat extra betalen in de maand. Waar ligt dit aan?? Foutje in de firmware? Graag een antwoord.

 

Groet, Jimmy

Reputatie 1

Ik heb ook al dagen last van het tv probleem. Meestal in de ochtend, dan kan ik de tv box niet aan krijgen. Als ik hem aan wil zetten, dan wordt het lampje 1 seconde blauw en dan weer rood. Alle resets gedaan, ook vanuit t-mobile op afstand gedaan, maar het blijft. Nu komt het 2x per dag voor. 

Ook tussendoor gaat de tv box zomaar op zwart en vraagt het weer om de registratie. Alles toets ik in en dan staat er registratie mislukt of niet toegestaan. Heb al meerdere keren klantenservice gecontacteerd, maar geen oplossing. 

Als ik de tv box reset, dan heb ik weer een halve dag tv en dan gebeurt hetzelfde weer. 

Reputatie 1

Volgens mij zijn het heel veel klanten die dit probleem hebben. Ik ga geeneens meer moeite doen, elke keer stroom eraf. Dan schiet hij weer op inlogscherm....ben er even klaar mee. 

Bij KPN nooit zoiets meegemaakt. 

Gelukkig is er nog Netflix. O ,en over tv anywhere, ik wil gewoon tv op mijn tv kunnen kijken…

 

Ik ben net een nieuwe klant en heb sinds vandaag helemaal geen tv meer. Nu voor de 7e keer de stekker eruit en erin gedaan en ook het modem al gereset. Bij de klantenservice sta je minimaal 15 minuten in de wachtrij en de communicatie op de website is onvoldoende. Hoezo moet je eerst een forum bezoeken alvorens je weet dat er een storing is? Ik heb nog een paar dagen bedenktijd maar zou het wel fijn vinden als er duidelijker gecommuniceerd wordt wat er aan de hand is. En dan niet alleen "er is een storing met tv..." via de telefoon. 

 

Overigens wil de tv nu helemaal niet meer registreren of wat dan ook. Lekker handig dit.…

 

Graag spoedig contact met de klanten T-mobile. 

Reputatie 1

Ik heb ook problemen met het registratiescherm, tijdens het tv kijken schiet dan ineens het registratiescherm naar voren en moet ik opnieuw mijn gegevens invullen.. Dit is afgelopen week een aantal keer gebeurd en vandaag ook weer.. Ook als ik de tv box (amino) in schakel blijft het beeldscherm vaak zwart..  En moet ik wederom de stroom eraf halen en weer opnieuw opstarten.. Ik ben er een beetje klaar mee.. Ik heb net een maand een abonnement bij jullie voor internet en tv (overgestapt vanaf ziggo) maar ik ben serieus aan het nadenken om weer terug te gaan naar ziggo als dit zo door blijft gaan.. Dan maar wat extra betalen in de maand. Waar ligt dit aan?? Foutje in de firmware? Graag een antwoord.

 

Groet, Jimmy

Beste Jimmy,

 

ik heb dezelfde problemen met deze klote tv box. Weg ermee amino tv box. Wat een waardeloos TV BOX. Veel te traag, bij het opstarten blijft de beeld zwart en je kunt niet zien op welke kanaal je zit. Ik ben serieus aan het nadenken om over te stappen naar KPN.

t mobile DOET ER WAT AAN😡😡😡😡

@Brian Wat heb ik ongelooflijk veel spijt dat ik van XS4All naar t-mobile thuis ben gegaan!! Je kunt niet normaal een programma op pauze zetten. Zelfs programma’s opnemen word niet ondersteund (en ja ik ken het lul verhaal van jullie cloud oplossing)!! De ontvanger die random opnieuw opstart omdat hij crashed als je de blauwe toets op de AB gebruik. De afgelopen tijd niets als gezeik met internet en tv gehad, en dan nu als klap op de vuurpijl continue gezeik met opnieuw inloggen op die ruk tv ontvangers. Het is dat ik niet op kan zeggen maar anders was ik nu al weg geweest!!! Wat een troep!!!!!!

Reputatie 2

Vanmorgen weer hetzelfde probleem!!!!! Ik ga terug naar xs4all, ben er klaar mee

Ik heb ook al dagen last van het tv probleem. Meestal in de ochtend, dan kan ik de tv box niet aan krijgen. Als ik hem aan wil zetten, dan wordt het lampje 1 seconde blauw en dan weer rood. Alle resets gedaan, ook vanuit t-mobile op afstand gedaan, maar het blijft. Nu komt het 2x per dag voor. 

Ook tussendoor gaat de tv box zomaar op zwart en vraagt het weer om de registratie. Alles toets ik in en dan staat er registratie mislukt of niet toegestaan. Heb al meerdere keren klantenservice gecontacteerd, maar geen oplossing. 

Als ik de tv box reset, dan heb ik weer een halve dag tv en dan gebeurt hetzelfde weer. 

Ik heb exact hetzelfde, al dagen inmiddels. Je kunt je voorstellen dat het ellendig wordt om je box meerdere malen per dag van de stroom te moeten halen… Het wordt nu wel tijd voor een oplossing!

Ik heb hetzelfde probleem als eerder genoemd is. Ik ben er ook nu al klaar mee en ik begin ook spijt te krijgen dat ik sinds kort ben overgestapt. Verder zie ik helemaal geen reactie van t-mobile hierop. Neem je verantwoordelijkheid en kom met een oplossing. Graag een oplossing hiervoor. 

Reputatie 1

Hi all, we werken met hoge prioriteit aan een oplossing voor Gemist, excuses voor het ongemak.

@liscaljet De stroomstoring in Almere is inmiddels verholpen maar de verbinding met de wijkcentrale is niet online gekomen. Ook hier wordt aan gewerkt en er is een engineer onderweg. Op onze storingspagina vind je de actuele meldingen.

en een oplossing voor het registeren Brian ben net nieuw en nu al zulke grote problemen

Ik heb ook al dagen last van het tv probleem. Meestal in de ochtend, dan kan ik de tv box niet aan krijgen. Als ik hem aan wil zetten, dan wordt het lampje 1 seconde blauw en dan weer rood. Alle resets gedaan, ook vanuit t-mobile op afstand gedaan, maar het blijft. Nu komt het 2x per dag voor. 

Ook tussendoor gaat de tv box zomaar op zwart en vraagt het weer om de registratie. Alles toets ik in en dan staat er registratie mislukt of niet toegestaan. Heb al meerdere keren klantenservice gecontacteerd, maar geen oplossing. 

Als ik de tv box reset, dan heb ik weer een halve dag tv en dan gebeurt hetzelfde weer. 

Ik heb precies hetzelfde, woon in Harmelen vlakbij Utrecht. Net een eigen huisje, nieuwe klant bij t-mobile, deze week eindelijk ingetrokken na 1,5 klussen en dan werkt de tv niet… beetje jammer natuurlijk. Ik hoop dat het snel opgelost wordt! 

Mijn tv box doet het ook niet. Heb alle aanwijzingen gedaan. Box opnieuw gestart en hij blijft zeggen dat de registratie is mislukt of niet toegestaan. 
ik ben sinds 1 mei overgestapt naar t-mobile maar nu hoop ik niet dat dit probleem lang gaat duren. Ik woon in Amsterdam en hoop dat deze storing snel wordt opgelost. 

Hier helaas hetzelfde, ook na de opstartintructies... 

 

Reputatie 1

Het is trouwens ook zo dat de ontvanger gewoon niet aan wil gaan. Hoe kan dat nou? 

Ik vind dit gewoon echt slecht, en slechte service. Het is toch echt een serieus probleem. 

Maakt het nog verschil of je glasvezel hebt trouwens? 

 

Ik heb glasvezel maar heb ook problemen 

Ik heb DSL en het zelfde probleem 

hoi 

 

wat hier boven wordt gezegt heb ik ook al allemaal vanaf zaterdag 2 mei.ben 1 mei klant geworden maar als dit nog lang aanhoudt zonder tv  dan ga ik verdere stappen ondernemen want 1 week is erg lang zonder tv  en ik heb het boven en beneden  en nu staat er steeds het inlog veld op maakt niet uit of ik al 20x de stroom en modem heb uitgeschakeld enz.

hoop dat hier iets gedaan wordt  wordt hier zo moe van  verwacht je als je ergens klant wordt dat het naar behoren ook werkt.ga morgen toch maar eens raadplegen over mijn rechten enz enz

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, je binnen hengelen met mooie beloftes maar heb weinig zin om een jaar lang in deze ellende te zitten. Ook met de WiFi gaat het niet lekker en wordt de verbinding regelmatig verbroken 

Er is wellicht een nieuw type box?

Problemen doen zich al een tijdje voor, reactietijd genoeg gehad!

Ben net overgestapt en heb voor een klein vermogen mijn coax kabels laten vervangen voor utp.

Kom op T-Mobile neem de telefoon op, communiceer op tijd op jullie site (geen actuele storingen) en kom over de brug.

Ik betaal mijn factuur toch ook netjes?

 

Ik heb zojuist m’n betaling maar gestorneerd.

Wellicht zet ze dat aan tot actie en contact!

Wordt hier een beetje simpel van………....

Hier in Dordrecht ook problemen met registratie op de tv-box. Kortgeleden overgestapt. 

Modemreset en reset van tv-box helpt beide niet, stroom eraf, kabels eruit etc. 

Moest 2 dagen geleden ook mijn klantgegevens invoeren, toen werkte het daarna wel weer. Hoop dat er snel een oplossing is. 

heb ook dezelfde problemen met de tv. opstarten en niets helpt. klantenservice onbereikbaar, waarschijnlijk al naar huis. heb spijt dat ik klant ben geworden bij waardeloze bedrijf.

Sinds ik eind april bij Tmobile zit (kom bij Telfort, KPN vandaan) ervaar ik lichte klachten die erger worden met de dag.

Ik ervaar veel problemen met de Animo TV box. Bij het opstarten wordt het lampje blauw en na 1 seconde weer rood.

Al weken heb ik het probleem dat ik in de ochtend de Animo tv box moet hard-resetten door de stroom plug eruit te trekken, vaak werkt de box weer waardoor ik mijn zenders kan zien.

Echter sinds een aantal dagen is komt dit probleem nu 2 keer per dag voor, in de ochtend en vaak in de avond als de TV aan gaat. 

Echter ervaar ik nu ook het probleem dat ik mijn account gegevens moet invoeren. Na het invoeren ontvang ik de melding dat ik mij niet kan registeren, of het is mislukt.

 

Ik schiet hier niks mee op en verneem graag een reactie.

 Ik heb precies het zelfde! Ik riep zodra ik mijn huis had géén ziggo ik wil echt t-mobile maar heb niks anders als bovenstaande probleem en sinds vanmiddag rond 12.30u dat ik moet registreren waarna er inderdaad aangegeven word dat het niet kan of mislukt is. Al meerdere keren de box van het stroom gehaald, de power flip die jullie adviseren gedaan maar niks helpt!

Wij hebben dit nu ook al een paar weken, en sinds 4 mei Helemaal geen TV meer, bellen ze reageren nergens op, ik heb de overstap weer gemaakt na KPN wat een bende dat T-mobile. en mijn factuur die heb ik terug geboekt, zal wel jaren duren voor dat ze hier mee na een Kantonrechter zullen stappen. 

Voor mij is kpn en klantenservice nummer 1 

Reageer