[06-05-2020] Problemen registreren TV Box

[06-05-2020] Problemen registreren TV Box
Reputatie 7
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties

[Update 20:00 uur] De problemen zijn verholpen. Mogelijk is het nodig om de TV Box nog even opnieuw op te starten. De stappen daarvoor vind je in dit topic.

 

[Update 15:25 uur] We zien dat veel klanten weer in kunnen loggen door de TV Box opnieuw op te starten. De stappen daarvoor vind je in dit topic.

 

[Update 13:50 uur] Op dit moment ontvangen we signalen van een aantal klanten dat zij niet (meer) kunnen registreren op de TV Box. We hebben dit in onderzoek en werken aan een oplossing. Updates plaatsen we in dit topic. 

 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over 30+ zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC. 


95 reacties

Reputatie 1

ik heb inderdaad nu ook paar uur geen tv meer. Het inloggen lukt niet en resets helpen ook niet. jammer..

Sinds ik eind april bij Tmobile zit (kom bij Telfort, KPN vandaan) ervaar ik lichte klachten die erger worden met de dag.

Ik ervaar veel problemen met de Animo TV box. Bij het opstarten wordt het lampje blauw en na 1 seconde weer rood.

Al weken heb ik het probleem dat ik in de ochtend de Animo tv box moet hard-resetten door de stroom plug eruit te trekken, vaak werkt de box weer waardoor ik mijn zenders kan zien.

Echter sinds een aantal dagen is komt dit probleem nu 2 keer per dag voor, in de ochtend en vaak in de avond als de TV aan gaat. 

Echter ervaar ik nu ook het probleem dat ik mijn account gegevens moet invoeren. Na het invoeren ontvang ik de melding dat ik mij niet kan registeren, of het is mislukt.

 

Ik schiet hier niks mee op en verneem graag een reactie.

Ik heb helaas precies hetzelfde. Ook onlangs overgestapt (hiervoor klant bij KPN). In het begin werkte het allemaal wel prima, alleen jammer dat het opnemen nog niet mogelijk is. Maar sinds enkele dagen veel problemen. Eerst begin gemist en pauzeren dat niet werkte, en nu het probleem met de registratie wat maar niet wil lukken. Daarnaast inderdaad ook af en toe een harde reset nodig omdat het lampje van de amino blauw wordt, maar meteen weer rood. Ik hoop dat er snel iemand van t-mobile reageert in dit topic met een update.

Ik ben ook sinds een maand overgestapt van ziggo. Het blijft lang op zwart of tijdens tv kijken opeens weer registreren terwijl dat niet kan. meerdere keren kastje aan en uit. Heel frusterend..zeker als je kind even wilt kijken. hopelijk wordt het snel opgelost want elke dag meerdere keren aan en uit helpt niet en is geen passende oplossing.

Ik heb ook problemen met televisie van tmobile. Erg jammer, pas net overgestapt en nu al problemen. Begin gemist pakte hij van de week al niet, pauzeren weigerde die en nu helemaal geen televisie. Inderdaad het registratie scherm blijft maar komen hoevaak ik de router en alles ook opnieuw opstart. Inloggegevens pakt ie niet en vanaf vandaag dus niet lineair tv kunnen kijken. Hopelijk is het probleem snel opgelost. 

Reputatie 1

De tip werkt niet. Wanneer wordt dit opgelost/beter gecommuniceerd.

Ik kan al vanaf 12 uur vandaag mijn tv niet meer in doordat de registratie mislukt of niet is toegestaan.

Ik ben net een nieuwe klant en heb sinds vandaag helemaal geen tv meer. Nu voor de 7e keer de stekker eruit en erin gedaan en ook het modem al gereset. Bij de klantenservice sta je minimaal 15 minuten in de wachtrij en de communicatie op de website is onvoldoende. Hoezo moet je eerst een forum bezoeken alvorens je weet dat er een storing is? Ik heb nog een paar dagen bedenktijd maar zou het wel fijn vinden als er duidelijker gecommuniceerd wordt wat er aan de hand is. En dan niet alleen "er is een storing met tv..." via de telefoon. 

 

Overigens wil de tv nu helemaal niet meer registreren of wat dan ook. Lekker handig dit.…

 

Graag spoedig contact met de klanten T-mobile. 

Van alle reacties begrijp ik dat er geen TV gekeken kan worden, maar mijn probleem heeft daarbovenop nog GEEN INTERNET EN TELEFOON!! 

Heb ik niet een ander HEEL GROOT PROBLEEM?? Dit nu al 2 dagen. T-mobile dit is ontzettend balen! 

De tip werkt niet. Wanneer wordt dit opgelost/beter gecommuniceerd.

Ik kan al vanaf 12 uur vandaag mijn tv niet meer in doordat de registratie mislukt of niet is toegestaan.

hier in enschede hetzelfde wat een prul nu al 2 dagen die rot stb opstarten ben er een beetje klaar mee net een maand nieuwe abbo

 

Reputatie 2

Hallo prutsers, ik heb nu WEER hetzelfde f.....g probleem

Reputatie 1

Hier ook vanaf 12 uur niets, 2 keer een half uur aan de telefoon gehangen, geen oplossing. Al een week lang s'morgens eerst de box resetten. Daarna meerdere malen op een dag uitgevallen, TV anywhere app werkt slecht, beeld loopt vast en het is niet te streamen naar de tv. Dit samen met de storing “begin gemist” en de tot nu toe loze belofte dat ik “binnenkort” kan opnemen met het “fantastische”nieuwe interactieve tv systeem, doet mij denken dat ik enorm in de maling word genomen. De vorige provider was slecht, maar dit is mogelijk nog erger. Ik verwacht een behoorlijke compensatie wegens deze wanprestatie.

 

Reputatie 2

Deze week modem gestart, vanmiddag tv box geïnstalleerd en dat ging prima . Want morgen stopt mijn oude Ziggo. Zojuist ondervindt ik dus alle problemen met tvbox zoals boven allemaal beschreven is. Ben bang dat ik veel spijt ga krijgen van t- mobile abo thuis. Ik ga maar eens kijken of ik niet terug kan want dan heb ik ook nog mijn HD schijf van Humax aangezien ik met die Cloud ook erg optimistisch geïnformeerd ben dan in werkelijkheid is

Ik heb ook al dagen last van het tv probleem. Meestal in de ochtend, dan kan ik de tv box niet aan krijgen. Als ik hem aan wil zetten, dan wordt het lampje 1 seconde blauw en dan weer rood. Alle resets gedaan, ook vanuit t-mobile op afstand gedaan, maar het blijft. Nu komt het 2x per dag voor. 

Ook tussendoor gaat de tv box zomaar op zwart en vraagt het weer om de registratie. Alles toets ik in en dan staat er registratie mislukt of niet toegestaan. Heb al meerdere keren klantenservice gecontacteerd, maar geen oplossing. 

Als ik de tv box reset, dan heb ik weer een halve dag tv en dan gebeurt hetzelfde weer. 

Ik heb precies hetzelfde, woon in Harmelen vlakbij Utrecht. Net een eigen huisje, nieuwe klant bij t-mobile, deze week eindelijk ingetrokken na 1,5 klussen en dan werkt de tv niet… beetje jammer natuurlijk. Ik hoop dat het snel opgelost wordt! 

Mijn tv box doet het ook niet. Heb alle aanwijzingen gedaan. Box opnieuw gestart en hij blijft zeggen dat de registratie is mislukt of niet toegestaan. 
ik ben sinds 1 mei overgestapt naar t-mobile maar nu hoop ik niet dat dit probleem lang gaat duren. Ik woon in Amsterdam en hoop dat deze storing snel wordt opgelost. 

Reputatie 1

Ik heb ook al dagen last van het tv probleem. Meestal in de ochtend, dan kan ik de tv box niet aan krijgen. Als ik hem aan wil zetten, dan wordt het lampje 1 seconde blauw en dan weer rood. Alle resets gedaan, ook vanuit t-mobile op afstand gedaan, maar het blijft. Nu komt het 2x per dag voor. 

Ook tussendoor gaat de tv box zomaar op zwart en vraagt het weer om de registratie. Alles toets ik in en dan staat er registratie mislukt of niet toegestaan. Heb al meerdere keren klantenservice gecontacteerd, maar geen oplossing. 

Als ik de tv box reset, dan heb ik weer een halve dag tv en dan gebeurt hetzelfde weer. 

Ik heb precies hetzelfde, woon in Harmelen vlakbij Utrecht. Net een eigen huisje, nieuwe klant bij t-mobile, deze week eindelijk ingetrokken na 1,5 klussen en dan werkt de tv niet… beetje jammer natuurlijk. Ik hoop dat het snel opgelost wordt! 

Hier precies hetzelfde 

sinds deze week klant bij t mobile maar elke dag ellende met of tv of WiFi 

 

Hier helaas hetzelfde, ook na de opstartintructies... 

 

Reputatie 1

Ik heb ook al dagen last van het tv probleem. Meestal in de ochtend, dan kan ik de tv box niet aan krijgen. Als ik hem aan wil zetten, dan wordt het lampje 1 seconde blauw en dan weer rood. Alle resets gedaan, ook vanuit t-mobile op afstand gedaan, maar het blijft. Nu komt het 2x per dag voor. 

Ook tussendoor gaat de tv box zomaar op zwart en vraagt het weer om de registratie. Alles toets ik in en dan staat er registratie mislukt of niet toegestaan. Heb al meerdere keren klantenservice gecontacteerd, maar geen oplossing. 

Als ik de tv box reset, dan heb ik weer een halve dag tv en dan gebeurt hetzelfde weer. 

Ik heb precies hetzelfde, woon in Harmelen vlakbij Utrecht. Net een eigen huisje, nieuwe klant bij t-mobile, deze week eindelijk ingetrokken na 1,5 klussen en dan werkt de tv niet… beetje jammer natuurlijk. Ik hoop dat het snel opgelost wordt! 

Hier precies hetzelfde 

sinds deze week klant bij t mobile maar elke dag ellende met of tv of WiFi 

 

Hier ook precies het zelfde en zins 4 mei klant voor thuis heb over tmobile mobile abonnement niks te klagen. Maar over tmobile thuis ben ik zeker niet tevreden 

Reputatie 1

hoi 

 

wat hier boven wordt gezegt heb ik ook al allemaal vanaf zaterdag 2 mei.ben 1 mei klant geworden maar als dit nog lang aanhoudt zonder tv  dan ga ik verdere stappen ondernemen want 1 week is erg lang zonder tv  en ik heb het boven en beneden  en nu staat er steeds het inlog veld op maakt niet uit of ik al 20x de stroom en modem heb uitgeschakeld enz.

hoop dat hier iets gedaan wordt  wordt hier zo moe van  verwacht je als je ergens klant wordt dat het naar behoren ook werkt.ga morgen toch maar eens raadplegen over mijn rechten enz enz

Reputatie 1

tv modem kan ik niet meer op in loggen, gemist en terug kijken doen het niet meer. afstandbediening werkt vaak niet goed. nu al spijt voor mijn keuze van t mobile!

Reputatie 1

hoi 

 

wat hier boven wordt gezegt heb ik ook al allemaal vanaf zaterdag 2 mei.ben 1 mei klant geworden maar als dit nog lang aanhoudt zonder tv  dan ga ik verdere stappen ondernemen want 1 week is erg lang zonder tv  en ik heb het boven en beneden  en nu staat er steeds het inlog veld op maakt niet uit of ik al 20x de stroom en modem heb uitgeschakeld enz.

hoop dat hier iets gedaan wordt  wordt hier zo moe van  verwacht je als je ergens klant wordt dat het naar behoren ook werkt.ga morgen toch maar eens raadplegen over mijn rechten enz enz

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, je binnen hengelen met mooie beloftes maar heb weinig zin om een jaar lang in deze ellende te zitten. Ook met de WiFi gaat het niet lekker en wordt de verbinding regelmatig verbroken 

Hier ook het zelfde probleem, is er al een fucking oplossing t mobile???????

Ook hier in Berkel en Rodenrijs kan niet registreren op box, alle stappen doorlopen maar maakt niets uit.

Reputatie 1

Het is trouwens ook zo dat de ontvanger gewoon niet aan wil gaan. Hoe kan dat nou? 

Ik vind dit gewoon echt slecht, en slechte service. Het is toch echt een serieus probleem. 

Maakt het nog verschil of je glasvezel hebt trouwens? 

 

Ik heb glasvezel maar heb ook problemen 

Reputatie 1

Het is trouwens ook zo dat de ontvanger gewoon niet aan wil gaan. Hoe kan dat nou? 

Ik vind dit gewoon echt slecht, en slechte service. Het is toch echt een serieus probleem. 

Maakt het nog verschil of je glasvezel hebt trouwens? 

 

Ik heb glasvezel maar heb ook problemen 

Ik heb DSL en het zelfde probleem 

hoi 

 

wat hier boven wordt gezegt heb ik ook al allemaal vanaf zaterdag 2 mei.ben 1 mei klant geworden maar als dit nog lang aanhoudt zonder tv  dan ga ik verdere stappen ondernemen want 1 week is erg lang zonder tv  en ik heb het boven en beneden  en nu staat er steeds het inlog veld op maakt niet uit of ik al 20x de stroom en modem heb uitgeschakeld enz.

hoop dat hier iets gedaan wordt  wordt hier zo moe van  verwacht je als je ergens klant wordt dat het naar behoren ook werkt.ga morgen toch maar eens raadplegen over mijn rechten enz enz

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, je binnen hengelen met mooie beloftes maar heb weinig zin om een jaar lang in deze ellende te zitten. Ook met de WiFi gaat het niet lekker en wordt de verbinding regelmatig verbroken 

Er is wellicht een nieuw type box?

Problemen doen zich al een tijdje voor, reactietijd genoeg gehad!

Ben net overgestapt en heb voor een klein vermogen mijn coax kabels laten vervangen voor utp.

Kom op T-Mobile neem de telefoon op, communiceer op tijd op jullie site (geen actuele storingen) en kom over de brug.

Ik betaal mijn factuur toch ook netjes?

 

Heb dit probleem nu ook een aantal dagen. Wordt er steeds uit gegooid als het ware en dan maar afwachten of je er weer inkomt… Heb alle stappen doorlopen. Helpt niks. 

Reageer