[06-05-2020] Problemen registreren TV Box

[06-05-2020] Problemen registreren TV Box
Reputatie 7
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties

[Update 20:00 uur] De problemen zijn verholpen. Mogelijk is het nodig om de TV Box nog even opnieuw op te starten. De stappen daarvoor vind je in dit topic.

 

[Update 15:25 uur] We zien dat veel klanten weer in kunnen loggen door de TV Box opnieuw op te starten. De stappen daarvoor vind je in dit topic.

 

[Update 13:50 uur] Op dit moment ontvangen we signalen van een aantal klanten dat zij niet (meer) kunnen registreren op de TV Box. We hebben dit in onderzoek en werken aan een oplossing. Updates plaatsen we in dit topic. 

 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over 30+ zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC. 


95 reacties

Hoe kan ik van deze miskoop afgeraken?

-WiFi uitval

-Veel minder opties (opnemen ed.) dan beloofd

-Tv box resetten als nieuwe hobby.

Jullie tip om de tv box te resetten werkt niet, kan nog steeds niet inloggen.

 

 

 

Ik heb zojuist m’n betaling maar gestorneerd.

Wellicht zet ze dat aan tot actie en contact!

Wordt hier een beetje simpel van………....

Hier in Dordrecht ook problemen met registratie op de tv-box. Kortgeleden overgestapt. 

Modemreset en reset van tv-box helpt beide niet, stroom eraf, kabels eruit etc. 

Moest 2 dagen geleden ook mijn klantgegevens invoeren, toen werkte het daarna wel weer. Hoop dat er snel een oplossing is. 

heb ook dezelfde problemen met de tv. opstarten en niets helpt. klantenservice onbereikbaar, waarschijnlijk al naar huis. heb spijt dat ik klant ben geworden bij waardeloze bedrijf.

Reputatie 1

Lijkt het maar zo of hebben alleen de nieuwe klanten hier last van?

 

Reputatie 1

Ik mis een aantal zenders…
Nu kan ik ook al niet meer bellen met jullie en mg ik alles WEER gaan resetten !!

Dit is al weer de 5e keer dat ik de nieuwe tv thuis box heb dat het ding vastloopt en ik twee uur bezig ben om alles weer draaiende te krijgen..

Ben jarenlang klant van T mobile maar ik sta voor lul voor mijn partner die twijfels had over tmobile thuis
En nu krijgt ze weer gelijk.. erg vervelend…

Nog een keer en ik ga een andere pr0vider zoeken..  bah

Reputatie 1

Lijkt het maar zo of hebben alleen de nieuwe klanten hier last van?

 

Helaas.. al jaren klant… 

 

Reputatie 1

hoi,

 

 

inderdaad lijkt wel of het alleen de nieuwe klanten zijn met deze problemen 

hoop dat het snel is opgelost   heb voor de zoveelste keer weer opnieuw  opgestart en krijg weer het scherm van registratie  echt frustrerend dit  bababababaa

Sinds ik eind april bij Tmobile zit (kom bij Telfort, KPN vandaan) ervaar ik lichte klachten die erger worden met de dag.

Ik ervaar veel problemen met de Animo TV box. Bij het opstarten wordt het lampje blauw en na 1 seconde weer rood.

Al weken heb ik het probleem dat ik in de ochtend de Animo tv box moet hard-resetten door de stroom plug eruit te trekken, vaak werkt de box weer waardoor ik mijn zenders kan zien.

Echter sinds een aantal dagen is komt dit probleem nu 2 keer per dag voor, in de ochtend en vaak in de avond als de TV aan gaat. 

Echter ervaar ik nu ook het probleem dat ik mijn account gegevens moet invoeren. Na het invoeren ontvang ik de melding dat ik mij niet kan registeren, of het is mislukt.

 

Ik schiet hier niks mee op en verneem graag een reactie.

 Ik heb precies het zelfde! Ik riep zodra ik mijn huis had géén ziggo ik wil echt t-mobile maar heb niks anders als bovenstaande probleem en sinds vanmiddag rond 12.30u dat ik moet registreren waarna er inderdaad aangegeven word dat het niet kan of mislukt is. Al meerdere keren de box van het stroom gehaald, de power flip die jullie adviseren gedaan maar niks helpt!

Reputatie 1

Ik heb ook problemen met het registratiescherm, tijdens het tv kijken schiet dan ineens het registratiescherm naar voren en moet ik opnieuw mijn gegevens invullen. Nu kan ik ook niet meer registreren en dus kan niet meer naar de tv kijken. Herhaaldelijk de boel opnieuw opgestart. Vanmorgen werkte de tv weer, maar in de middag was het weer hommeles: geen mogelijkheid tot registreren. Geen enkele reset heeft geholpen en de klantenservice van T-mobile komt alleen tot troostende woorden. Daar koop ik dus niets voor. De technici zullen dan weliswaar op zoek zijn naar de oorzaak van de storing, maar het resultaat is dus nada/niks. Dat worden dus rustige dagen in deze tijd waarin je ook al nauwelijks naar buiten mag. Ben nu 1 maand aangesloten bij T-mobile in de verwachting dat er minder storingen zouden zijn dan bij Tele2. Dikke spijt dat ik niet naar KPN ben gegaan: je valt van de regen in de drop.

 

Reputatie 1

Lijkt het maar zo of hebben alleen de nieuwe klanten hier last van?

 

Lijkt er wel op of alle oude klanten reageren niet meer omdat van tmobile geen reactie komt of alle oude klanten reageren niet meer omdat ze zijn opgestapt naar een andere provider 🤣🤣🤣

Wij hebben dit nu ook al een paar weken, en sinds 4 mei Helemaal geen TV meer, bellen ze reageren nergens op, ik heb de overstap weer gemaakt na KPN wat een bende dat T-mobile. en mijn factuur die heb ik terug geboekt, zal wel jaren duren voor dat ze hier mee na een Kantonrechter zullen stappen. 

Voor mij is kpn en klantenservice nummer 1 

Reputatie 1

Mijn tv box doet het ook niet. Heb sinds vandaag een nieuwe hobby bij. TV box, converter en router resetten.  Box opnieuw gestart en hij blijft zeggen dat de registratie is mislukt of niet toegestaan. 
ik ben sinds paar weken overgestapt naar t-mobile en ik ben geen tevreden nieuwe klant. Ik ben niet tevreden met tv box van T mobile. De tv box is veel te traag en loopt regelmatig de tv box resetten. hoop dat dit probleem niet te lang gaat duur. Dan denk ik over gaat om naar KPN te gaan.

hier het zelfde probleem waarom word er niet gereageerd we schrijven maar en klagen veel maar totaal geen reactie wel ontzettend amaturistisch allemaal ben nu al een week bezig met aan en uitzetten van de modem en tv box nu doet ie het helemaal niet meer ben er helemaal klaar mee na een maand lid te zijn van deze provider , zou graag een compensatie zien voor de ellende die we allemaal hebben en nog krijgen wamt ik denk dat dit probleem niet zo 123 word opgelost

Reputatie 1

Ik heb ook problemen met het registratiescherm, tijdens het tv kijken schiet dan ineens het registratiescherm naar voren en moet ik opnieuw mijn gegevens invullen.. Dit is afgelopen week een aantal keer gebeurd en vandaag ook weer.. Ook als ik de tv box (amino) in schakel blijft het beeldscherm vaak zwart..  En moet ik wederom de stroom eraf halen en weer opnieuw opstarten.. Ik ben er een beetje klaar mee.. Ik heb net een maand een abonnement bij jullie voor internet en tv (overgestapt vanaf ziggo) maar ik ben serieus aan het nadenken om weer terug te gaan naar ziggo als dit zo door blijft gaan.. Dan maar wat extra betalen in de maand. Waar ligt dit aan?? Foutje in de firmware? Graag een antwoord.

 

Groet, Jimmy

Beste Jimmy,

 

ik heb dezelfde problemen met deze klote tv box. Weg ermee amino tv box. Wat een waardeloos TV BOX. Veel te traag, bij het opstarten blijft de beeld zwart en je kunt niet zien op welke kanaal je zit. Ik ben serieus aan het nadenken om over te stappen naar KPN.

t mobile DOET ER WAT AAN😡😡😡😡

Een fabrieksreset met een paperclip doet mogelijk wonderen..

Reputatie 1

hoi iedereen 

 

ik had vanaf 12 uur geen tv meer  kreeg steeds het inlog scherm  nu is het 20 uur geweest en na vele malen proberen met die stekker  eruit nu weer tv door dat ik de stekker eruit haalde ff en de netwerkabel uit het kastje een paar seconde  en nu opeens heb ik tv kijken hoelang dit duurt.ik hou ook een log bestand bij wanneer ik geen tv heb enz enz  

wordt hier erg moe van hoop dat ze het snel oplossen   want je krijgt van t mobile thuis niet eens een antwoord terug schandalig !!!!!!

Sinds april t-mobile thuis. Tv beeld hapert steeds.

Nu de laatste dagen gaat de tv box niet aan, moet ik opnieuw registreren, wat dan iedere keer niet lukt.

Net meerdere keren de stroom eraf gehaald, internet eraf, modem vd stroom halen. Het begint echt te irriteren, dat je niet normaal tv kan kijken.

 

De klantenservice is trouwens erg slecht bereikbaar!!

Reputatie 1

TV sprong ineens aan, ben me rotgeschrokken:scream: , alleen helaas nog geen begin gemist om daarmee de programma’s terug te kunnen kijken die er gemist zijn. Mij benieuwen hoelang het goed blijft gaan.

Reputatie 3

Ik kijk gelukkig niet veel tv meer, maar moest nu toch ook weer opnieuw inloggen. Wel vreemd. Dat van de stroom af halen zal mij nooit helpen, want iedere avond gaat alle apparatuur behalve modem van de stroom.

Hoop dat het geen regelmaat wordt anders gaat dat kastje foetsie de kast in en ga ik wel een andere dienst gebruiken voor die par keer tv kijken.

een goede tip van gerardpunt de hele dag geen tv en nu een paperclip achterin gedrukt en nu wel tv dank je gerardpunt

Reputatie 1

Mijn tv box doet het ook niet. Heb sinds vandaag een nieuwe hobby bij. TV box, converter en router resetten.  Box opnieuw gestart en hij blijft zeggen dat de registratie is mislukt of niet toegestaan. 
ik ben sinds paar weken overgestapt naar t-mobile en ik ben geen tevreden nieuwe klant. Ik ben niet tevreden met tv box van T mobile. De tv box is veel te traag en loopt regelmatig de tv box resetten. hoop dat dit probleem niet te lang gaat duur. Dan denk ik over gaat om naar KPN te gaan.

Precies hetzelfde hier!

Ook mijn partner... ik sta voor lul voor mijn partner die twijfels had over t-mobile thuis
En nu krijgt ze weer gelijk.. erg vervelend…

Reputatie 1

Hier ook dikke ellende. Ben al uren bezig stekkers/kabels eruit en er weer in duwen, zonder resultaat. Net een 20 minuten goed beeld gehad, toen vast en weer niets nu... ik heb zo'n spijt van in zee gaan met t-mobile thuis! Beloven en niet nakomen, bah. 

Reputatie 1

Je kunt per maand opzeggen!

Intussen ben ik op zoek gegaan naar andere methodes voor IPTV maar heb nog geen sluitende oplossing, behalve misschien de Canaldigitaal TV app voor smart TV’s. Ik denk dat onze Sony TV daar helaas nèt te oud voor is.

Reputatie 3

Je kunt per maand opzeggen!

Intussen ben ik op zoek gegaan naar andere methodes voor IPTV maar heb nog geen sluitende oplossing, behalve misschien de Canaldigitaal TV app voor smart TV’s. Ik denk dat onze Sony TV daar helaas nèt te oud voor is.

Dat geldt niet voor iedereen hoor. Als ik dat bijvoorbeeld doe gaat mijn korting verdwijnen.

Reageer