Beantwoord

4k beeld bij T-Mobile Thuis

  • 15 March 2019
  • 2 reacties
  • 12836 Bekeken

Reputatie 2
hey hallo

ik ben net klant bij t-mobile thuis.
ik heb nu het tv kastje thuis maar zie er heel veel negatieve dingen over....hoop dat het niet zo negatief zal zijn... maar mijn vraag is:
ziggo komt binnen nu en een paar weken met een nieuwe tv kast met 4K beeld, zit dat er bij tmobile ook aan te komen?
icon

Beste antwoord door Brian 18 March 2019, 16:40

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hi @s3racer, van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Geen zorgen, je zal altijd meer negatieve dan positieve dingen lezen op social media of de Community, een tevreden mens zal je namelijk minder snel horen 😉 Het verzoek om 4K zien we vaker voorbij komen en dit heeft zeker onze aandacht maar op dit moment ligt de focus op het nog beter maken van ons TV platform. Ik verwacht dus niet dat we op korte termijn 4K content aan gaan bieden maar zodra het wel gaat gebeuren hoor je dit zeker van ons! 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Aanvullend op @Brian; 4K is nog vrij klein in Nederland. Ook providers die het aanbieden hebben een zeer beperkt aanbod. KPN heeft bijvoorbeeld nog maar 1 of 2 lineaire kanalen (w.o. Xite), waarbij het aandeel 4K native content zeer beperkt is.

Ik begrijp je heel goed. Ben zelf groot liefhebber van 4k. Helaas is het aanbod nog erg schaars. Zeker in Nederland. Eigenlijk enkel Netflix, Amazon Prime, iTunes, een snufje Videoland en 4k Blu Ray bieden content. Andere aanbod, bijvoorbeeld voor streamen van nieuwere films, is er - in tegenstelling tot bijvoorbeeld de US en de grotere Europese landen - eigenlijk niet. Ik verwacht ook niet dat het hard gaat lopen. HD duurde al vele jaren, voordat het hier standaard was. Laat staan 4K.

Reageer