van donderdag op vrijdag (13-11-20) opeens geen tv meer. Vrijdagmiddag gebeld met t-mobile en alles gedaan wat in hun draaiboek staat om het probleem op te lossen. Blijkt dat de tv kastjes niet goed geüpdatet worden. Daar moet een monteur voor komen. De medewerker van t-mobile plant dit in en geeft aan dat ik een e-mail krijg waarmee ik een afspraak kan maken voor zaterdag. Helaas komt die e-mail niet. dus ik bel nog een keer. blijkt dat die e-mail eerst naar de backoffice gaat waar e.e.a. wordt ingepland. Zaterdagochtend zal ik gebeld worden. Ik bel rond half 11 zelf maar even. Blijkt dat het nog een paar werkdagen kan duren voordat een monteur contact met mij op zal nemen. Nou dan word ik boos, echt boos. Ik ben net abonnee en door de bedenktijd van 2 weken heen en nu dit. Ik heb direct het bedrag van de eerste factuur gestorneerd. Dit flik je me niet.
Beste antwoord door Cal van Odido
Bekijk origineel