Beantwoord

a la carte en hervatten op apple tv

  • 3 January 2022
  • 3 reacties
  • 99 Bekeken

Hallo,

Ik ben net nieuw bij tmobile en heb wat vragen over de functionaliteit van de apple tv app. Ik maak alleen gebruik van de app op apple tv en maak geen gebruik van de tv box.

Dit zijn mijn vragen:

  1. Ik las dat er zoiets is als ‘a la carte’. Maar ik kan de functie niet vinden op de app. Is ‘a la carte beschikbaar op de apple tv app?
  2. Is het mogelijk op de weergave van een programma te hervatten als je de weergave gestopt hebt. Ik kan wel hervatten na te hebben gepauzeerd maar niet als ik (per ongeluk) de weergave gestopt heb. Dit is handig als de weergave hapert of als je op de verkeerde knop drukt. Maar ook als je van apparaat wil wisselen. Bij andere streaming diensten als netflix werkt dit wel
  3. Verder heb ik ook last van het mindere geluid bij de npo zenders maar las al dat dit opgelost gaat worden. Hoe kan ik op de hoogte worden gehouden van updates?

Bij voorbaat dank!

Groeten,

Bas

icon

Beste antwoord door TMTV 3 January 2022, 19:34

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Sebbiegt,

Welkom op de Community!

  1. Het À la Carte-menu is inderdaad niet beschikbaar in de app. Apple staat het helaas niet toe om betalingen in de app (dus buiten de App Store) te doen, ook niet als die (in het geval van de extra NPO-zenders) €0,00 zijn. Gelukkig kun je dat wel via de webversie doen. Als dat gelukt is, kun je ze gewoon via de Apple TV kijken.
  2. Als het goed is, wordt bijgehouden hoe ver je in een programma bent, maar alleen als je iets kijkt via Terugkijken, Begin gemist of Cloudopnemen. Via het menu ‘Verder kijken’ kun je dan weer verder gaan. Als je stopt met live-tv kijken, wordt het niet opgeslagen.
  3. Wat bedoel je precies met het mindere geluid op NPO-zenders? Er waren wat verschillen in volume tussen zenders, maar dat is volgens mij opgelost. Surround is helaas (nog) niet beschikbaar, maar dat geldt voor alle zenders.

Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten!

Hoi TMTV,

Dank je voor je antwoord. Ik begrijp dat jullie er niets aan kunnen doen dat a la carte niet in de app beschikbaar is. De webversie is allleen helaas ook niet beschikbaar op mobiele apple apparaten. Ik zou dus hiiervoor mijn laptop moeten opstarten. Is het mogelijk a la carte ook via een website zonder de speler beschikbaar te maken?

Verder is het terugkijken gelukt. Het geluid is besproken in het volgende topic 

Groeten,

Bas

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Sebbiegt,

Op dit moment is er helaas geen andere manier om de zenders van À la Carte aan te zetten dan via de webversie (of de tv-box), maar voor de zenders geldt dat je dat maar één keer hoeft te doen. Daarna blijven de zenders aan staan totdat je ze opzegt. Alleen voor dagpassen geldt dat niet. Die zijn, zoals de naam al doet vermoeden, maar één dag geldig en moet je daarna opnieuw activeren.

Van het probleem met volumeverschil tussen zenders heb ik zelf geen last meer. Heb je de suggestie van ‘verminder harde geluiden’ al geprobeerd? Anders is het wachten op een update.