A la Carte zenders bestellen en kijken

  • 23 March 2018
  • 9 reacties
  • 4817 Bekeken

Reputatie 7
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
NPO NIEUWS is gratis beschikbaar via à la carte. 

UPDATE 8-4 // NPO NIEUWS (260) en NPO POLITIEK (261) zijn tijdelijk gratis en direct beschikbaar. Deze hoef je dus niet te activeren via A la Carte. Op deze manier kun je altijd het nieuws (inclusief doventolk) zien. 

 

Wil jij ook geen één zender op de TV Box missen? Of wil je naast een themapakket, óók losse zenders hebben? Dat begrijpen wij heel goed! Daarom bieden wij onze TV-klanten sinds 22 februari 2018 'A la Carte' aan. Een soort videotheek, waarin jij kiest in welke zender(s) jij interesse hebt.

Wat is A la Carte?
Met A la Carte kun je een losse zender bestellen die je vanaf de TV Box kunt kijken. Kies een zender die jij interessant vindt! Bijvoorbeeld NPO Nieuws, NPO Cultura, Horse Country TV, en meer! Deze zender 'huur' je voor 30 dagen. Na deze periode kun je de zender opnieuw bestellen, indien deze dan nog beschikbaar is in het aanbod. Wil je weten hoe lang je de gehuurde zender nog kunt kijken? Ga dan naar de A la Carte shop en druk op de gehuurde zender. In de tekst onder het zenderlogo is te zien hoe lang de zender nog te bekijken is.

Dat wil ik ook! Wat moet ik doen?
Stap 1: wees of word TV-klant bij T-Mobile Thuis! Dan kun je de zenders via de TV Box bestellen. Klik in het TV-menu op On Demand > A la Carte. De A la Carte shop wordt dan geopend. Selecteer één of meerdere zenders naar keuze, deze zul je aan de rechterkant terugzien in de 'kassabon'. Heb je jouw keuze gemaakt? Dan kan je de bestelling bevestigen door naar ‘Bevestigen’ te gaan en op ‘OK’ te drukken op de afstandsbediening. De TV Box zal na betaling direct naar de bestelde zender schakelen.

Heb je al een themapakket? Of wil je tijdens het huren van een zender, nog een zender huren? Dat kan! De reeds gehuurde zenders worden getoond met een vinkje.

Hoe betaal ik?
Heel simpel, met je TV-pincode! Na het bevestigen van je bestelling verschijnt het scherm om de eenmalige betaling te bevestigen door middel van de TV-pincode. De eenmalige kosten zijn terug te zien op de eerstvolgende rekening. Deze bestelling wordt hierop genoemd als 'On Demand'. In het detailoverzicht kun je zien welke zenders precies besteld zijn.

Waaruit bestaat het aanbod?
Het aanbod passen we regelmatig aan. Dit kunnen aanpassingen zijn in het zenderaanbod, de tarieven of de huurperiode. Dit is afhankelijk van de leveranciers.

Welke zender(s) ga jij bestellen? Veel kijkplezier!
 

09778e14-04cc-46fd-b6dd-0c8ec2a8d338.jpg


9 reacties

Laat die tvBox maar zitten! Graag de Apple tv app van knippr nieuw leven in blazen!
Reputatie 7
Hey Themo, no promises maar de ervaringen met Knippr worden zeker meegenomen in de toekomstplannen voor onze TV dienst! 🙂
Reputatie 2
Via mijn TV Box krijg ik de zender 372 - Stingray Brava Europe aangeboden. Indien ik de zender 371 Stingray Brava Dutch wil zien dan moet een abonnement nemen op het themapakket Kids & Music. Naast Stingray Brava Dutch krijg ik dan een hele hoop zenders voor kinderen waarin ik absoluut niet geïnteresseerd ben. Vraag: Waarom wordt de zender 371- Stingray Brava Dutch niet in Basispakket aangeboden in plaats van de zender 372- Stingray Brava Europe? Per slot van rekening zijn wij hier in Nederland. Ook een optie zou kunnen zijn om alleen de zender 371 Stingray Brava Duch "A la Carte" aan te bieden, zoals dat ook bij Knippr het geval is/was.
Reputatie 7
Hi TigermanMcCool,

Wat leuk dat je geïnteresseerd bent in zender 372 - Stingray Brava Europe, en een heel goed idee om dit ook A La Carte aan te bieden! We zijn mede afhankelijk van onze partners en leveranciers wat betreft het aanbod op onze TV Box. Op basis hiervan wordt bepaald wat in het basispakket komt. Of het mogelijk wordt dat we deze zender ook A La Carte aangeboden gaat worden, weet ik dus niet. Het aanbod wisselt in ieder geval regelmatig. Veel kijkplezier 🙂!
Reputatie 2
Hi TigermanMcCool,

Wat leuk dat je geïnteresseerd bent in zender 372 - Stingray Brava Europe, en een heel goed idee om dit ook A La Carte aan te bieden! We zijn mede afhankelijk van onze partners en leveranciers wat betreft het aanbod op onze TV Box. Op basis hiervan wordt bepaald wat in het basispakket komt. Of het mogelijk wordt dat we deze zender ook A La Carte aangeboden gaat worden, weet ik dus niet. Het aanbod wisselt in ieder geval regelmatig. Veel kijkplezier 🙂!


Hallo Sterre,

Even voor de duidelijkheid:

Zender 372 - "Stingray Brava Europe" zit in het basispakket. Mijn vraag is waarom zit deze zender met een Engelse ondertiteling in het basispakket en niet de zender 371- "Stingray Brava Dutch" met een Nederlandse ondertiteling? We zijn hier per slot van rekening in Nederland.

Met de verwijzing naar Knippr heb ik enkel aan willen geven dat het bij Knippr wel mogelijk was om de Nederlandse versie van Stingray Brava aan te bieden.

Wanneer kunnen we de TV Anywhere versie voor Apple TV verwachten?

Groetjes,

🆒
Reputatie 7
Hi Tigerman, bedankt voor de verduidelijking! Waarom er is gekozen voor de Europese versie in plaats van de 'Dutch'' versie is niet éénvoudig te beantwoorden. Zoals Sterre al aangeeft kunnen dit meerdere factoren zijn waaronder het beschikbare aanbod vanuit onze leveranciers, rechtenkwesties, kosten en het aantal verwachtte kijkers en de doelgroep. De Apple TV versie wordt hard aan gewerkt, zodra we hier iets bekend over kunnen maken doen we dat gelijk, we staan zelf ook te springen! 😉
Een van de zenders die via al carte kan worden toegevoegd is NPO1 extra maar het label in het A la carte menu heet NPO3 extra wilt u de naam van dit label aanpassen zodat er geen verwarring over kan ontstaan, het betreft hier zender nummer 273.
Eind vorig jaar is de bezetting van zender 195 gewijzigd, voorheen was dit een combinatie van NPO Zapp en NPO1 extra, nu is zender 195 alleen nog NPO Zapp en heeft NPO1 extra het zendernummer van NPO3 extra (273) gekregen, NPO3 extra heeft geen zendernummer meer en is alleen nog maar via internet te bekijken.
Reputatie 7
Badge
@Kkqs Dank voor je melding. We gaan er naar kijken.
Reputatie 7
Badge
Het is ondertussen gecorrigeerd. Nogmaals dank voor je melding.

Reageer