Beantwoord

Aantal zenders in Uitzending en Begin Gemist

  • 5 September 2018
  • 2 reacties
  • 423 Bekeken

Bij mijn vorige aanbieder kon ik vrijwel elk programma gedurende een week, op ieder moment terugkijken voor alle zenders. Dat dat bij T-mobile niet kan werd mij niet verteld en de realiteit leert ons dat het "terug kijk" aanbod slechts enkele procenten is van het totaal aan aantal programma's .Maar goed, gedane zaken nemen geen keer en dit kan ik eventueel aan het einde van mijn contract weer herstellen door weer terug te gaan naar mijn vorige provider. Maar waar ik nu mee zit is de volstrekte willekeur van aanbod van programma's die ik kan terug zien en vaak moet ik dagen wachten voordat een programma verschijnt op de uitzending gemist lijst. Als compensatie kun je dan soms twee weken terug kijken. Er bekruipt mij een vermoeden dat T-Mobile een sterk verouderd systeem heeft (de verschillende "terug kijk" periodes duiden op een manueel geïnitieerde activatie) en blijkbaar wil T-mobile geen geld uitgeven om het terug kijk aanbod te vergroten.
Graag hoor ik van T-Mobile wanneer zij waarmaken wat ze beloven in hun reclame uitingen. want nu is dat met dat lage percentage terug-kijk aanbod, rondweg misleiding te noemen.!
icon

Beste antwoord door Sander 12 September 2018, 12:13

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hoi @erwinrrs

Wij bieden Uitzending Gemist, maar niet op alle zenders. Vanwege allerlei licenties is het niet op alle kanalen beschikbaar. Dit geldt ook voor Begin Gemist. Via RTL XL kun je wellicht de uitzendingen terugvinden die je van RTL mist. Bij T-Mobile heb je echter weer de optie om tot 10 dagen terug te kijken, wat bij andere providers gelimiteerd is op 7 dagen. Weet in ieder geval dat ik voor je klaarsta om jou te helpen om te wennen aan het nieuwe product. Ik denk dat iedere andere provider het net weer anders doet en het altijd even wennen is.

Nog een tip trouwens: op onze app TV Anywhere bieden wij Uitzending Gemist op veel meer zenders (wel gelimiteerd tot 7 dagen). Misschien dat dit net de oplossing voor jou blijkt!
Reputatie 3
Goedemiddag Erwin,

Ik voeg graag nog wat toe aan mijn collega Sander zijn reactie

Wat betreft het aanbod van Programma Gemist en hoe snel je dit kan zien is afhankelijk van de omroepen zelf, en dus hier hebben we geen invloed op.

Waar we wél invloed op hebben is het aantal zenders waar Programma Gemist beschikbaar voor is en we zijn altijd bezig om ons aanbod nóg verder uit te breiden. We begrijpen goed dat er een behoefte is voor meer en een beter aanbod en je kan via dit topic ook suggesties doen ter verbetering van onze diensten: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/wensen-suggesties-voor-t-mobile-thuis-276166
We luisteren naar deze feedback en doen ons best om daarmee het product beter te maken.

Groeten van Edwin

Reageer