Beantwoord

Abonnement T-mobile Thuis

  • 17 May 2018
  • 1 reactie
  • 70 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Sinds kort is het mogelijk om de app tv anywhere ook in het buitenland te gebruiken. Een verstandig besluit vanwege de concurrentie met Ziggo.
Wat ik nu nog mis is het kunnen gebruiken van extra pakketten zoals ziggosport! Voor mij als sportliefhebber eigenlijk wel een must. Graag reactie.
Groet
Wibo
icon

Beste antwoord door Sterre 18 May 2018, 14:41

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi Wibo!

Welkom op onze Community. De forumleden, mijn collega's en ik helpen je graag met al jouw T-Mobilevragen 🙂.

Wat tof dat je het nieuws hebt gevolgd over TV Anywhere in het buitenland! Heb je het zelf ook al mogen uitproberen?

Jazeker, ook voor sportliefhebbers hebben we verschillende mogelijkheden binnen T-Mobile Thuis. Ook Ziggo Sport is beschikbaar! Je kunt dan zelfs met je T-Mobile gegevens gratis de Ziggo app downloaden en kijken. Op onze website vind je hier meer informatie over. Het is een premiumpakket dat je zelf aan- of uitzet via My T-Mobile Thuis. Er zijn ook andere pakketten te bestellen, zoals Fox Sports en Film 1.

Mocht ik je kunnen helpen met het bestellen van een pakket, het uitzoeken of vragen over de pakketten: laat het me weten. Ik help je graag verder!

Reageer