Beantwoord

Abonnement wijzigen

  • 7 May 2018
  • 4 reacties
  • 1417 Bekeken

Hallo,

Ik wil Foxsports eredivisie graag opzeggen via mijn account. Echter staat er bij in behandeling, waarschijnlijk i.v.m. aanstaande verhuizing, daardoor kan ik het niet wijzigen. Maar ik wil het voor mijn huidige abonnement wat nu nog een maand loopt wel graag stop zetten. Kunnen jullie dat voor mij doen?

Ik hoor graag welke gegevens jullie nodig hebben en via welke manier ik dit door kan geven,
icon

Beste antwoord door Sterre 9 May 2018, 12:12

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hi Ekjaergortemaker,

Wat leuk dat T-Mobile Thuis met jou mee mag verhuizen! Dat maakt me blij. Ik heb het ook geprobeerd voor je, maar het klopt inderdaad dat wij momenteel druk bezig zijn met het verwerken van jouw verhuizing, daarom kunnen jij en ik nu even geen aanpassingen doen in je abonnement. Wanneer alles geregeld is, heb je die mogelijkheid wel weer!

Ik heb meteen voor je gekeken wat dit voor gevolgen heeft, en ik zie dat je ook een mobiel abonnement hebt van T-Mobile. Daarom krijg jij de supervoordelen. Dat houdt in dat Fox Sports Eredivisie gratis is. Het maakt qua kosten dus gelukkig niet uit dat het in je huidige of volgende abonnement nog doorloopt. Dat is hopelijk een geruststelling die ik je kan geven.

Mocht ik je kunnen helpen met het aanpassen van je abonnement zodra de verhuizing compleet is, geef me dan gerust een seintje. Succes met het verhuizen en veel plezier op je nieuwe plekje!
Weet niet of ik hier goed zit maar gooi 'm er maar in:
Ik wil stoppen met TV, dus de ontvanger zal retour moeten.
Neem aan dat e.e.a. per 1 februari a.s. kan ingaan?
Ik hoor graag van jullie,
mvg. PenA
klantnummer: CGB72290

Ik heb sinds kort mijn abonnement omgezet van adsl naar glasvezel.

Ik heb een tv box erbij gekregen waarmee ik niet kan opnemen.

Ik mis deze functie en wil deze ruilen voor een interactieve box met opnemen. 

Dit kan ik niet doen via t-mobilethuis. 

Hoe kan ik dit regelen. 

 

Nicole 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Nicolebol, wat gaaf dat je overgegaan bent op Glasvezel!! Het is momenteel niet mogelijk om een TV Box met recorder te bestellen. Dit hangt samen met de release van ons nieuwe TV-platform. Op het moment dat we dit introduceren, krijg je ook de optie om te kiezen voor Cloud Opnemen. Zo kun je straks zonder TV Box met recorder, in de cloud opnemen voor een vast bedrag per maand. Mag ik je nog vragen om tot die tijd geduld te hebben. We zijn druk bezig in de testfase om alles helemaal rond te krijgen. Tot die tijd: stay strong and safe! 💪

Reageer