Beantwoord

AC3 ‘springt’ terug naar stereo

  • 18 November 2021
  • 6 reacties
  • 135 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Top Poster
  • 7 reacties

Als ik AC3 wil instellen via de (Samsung) Smart TV App dan springt de instelling direct terug naar ‘Stereo’.

Iemand enig idee hoe dit kan? T-Mobile zendt toch veel zenders uit met DD-geluid?

icon

Beste antwoord door Dennis25 18 November 2021, 06:46

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 4

T-Mobile roept al een tijdje dat er maar 1 stream is voor alle devices, maar de Samsung smart TV app heeft inderdaad geen AC3. Mede om die rede (en ook de slechte beeldkwaliteit) heb ik de app weer verwijderd van mijn TV. De app heeft geen AC3, ook is het niet na te gaan welke resolutie de app gebruikt.

Ik heb inmiddels weer een extra tv kastje in huis, dus AC3 ook weer beschikbaar.

Reputatie 1

T-Mobile roept al een tijdje dat er maar 1 stream is voor alle devices, maar de Samsung smart TV app heeft inderdaad geen AC3. Mede om die rede (en ook de slechte beeldkwaliteit) heb ik de app weer verwijderd van mijn TV. De app heeft geen AC3, ook is het niet na te gaan welke resolutie de app gebruikt.

Ik heb inmiddels weer een extra tv kastje in huis, dus AC3 ook weer beschikbaar.

Ik had al zo’n vermoeden. TM geeft idd wel heel weinig informatie prijs over de kwaliteit van de video en audio in de app (al lijkt de video wel redelijk op orde). 

Reputatie 3

Mag toch aannemen dat T-mobile snel met een oplossing komt? Voor zowel de kwaliteit van het beeld als van het geluid (AC3).

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Renze-lwd, @loekb en @Dennis25, we zijn aan het testen met een nieuwe update waarbij er een specifieke aanpassing komt die dit probleem moet tackelen. Wanneer dit precies live kan gaan, weet ik oprecht nog niet, maar ons TV team steekt alle handen uit de mouwen om hier spoedig meer duidelijkheid over te kunnen geven. 

Reputatie 7

Hi allemaal, graag wil ik jullie laten weten dat mijn collega nogmaals aan het navragen is of AC3 ook beschikbaar komt voor de Samsung Smart TV App. Zodra wij hier wat over horen, dan laten wij dat uiteraard weten. Kennelijk kon dit namelijk niet, maar wij gaan er achteraan waarom dit niet zou kunnen. Weet dus dat wij hier (nog) mee bezig zijn! ☘

Reputatie 7

Hi allemaal, ik wil nog laten weten dat mijn collega een definitief antwoord heeft ontvangen over het bovenstaande! Voorlopig zullen we Dolby niet ondersteunen op de Samsung TV App. Ik had gehoopt dat dit er wel aan zou komen. Mocht het veranderen, dan laat ik dat tegen die tijd aan jullie weten. Sorry hiervoor!