Afhandeling TV Box

  • 9 November 2022
  • 30 reacties
  • 255 Bekeken

Reputatie 2

hallo ik heb een vraag ik vrijdag de tv box terug gestuurd na de technische dienst en nog niks gehoord hoe het afhandel van de tv box en wifi punt 

 

m.v.g. Martin hulst 


30 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @D1hul690 Vrijdag is nog maar kort geleden, het weekend telt niet mee dus wacht even af. 

Hopelijk heb je wel je afgifte bonnetje bewaard?

je kan het bewijs  wel vast hier plaatsen maar drie werkdagen is echt nog te kort.

 

 

Reputatie 2

ja wel die heb ik wel bewaard

Reputatie 7
Badge +14

@D1hul690 Volgens mij hoor je niets als het is aangekomen. Of wacht je op een nieuwe box?

In je account kan je zien of het is afgehandeld 

Reputatie 2

de tv box moest ik terug sturen en dan kregen een nieuwe weer terug 

ik had problemen met tv box   zie verder in mijn abonnement ik had nog oud tv box

die zij om gewisseld dus daar van een niet goed zo doen de  het tv box vervangen voor de anderen tv box 

Reputatie 7
Badge +14

Heb je inmiddels wel een nieuwe box ontvangen @D1hul690 ?

Reputatie 2

Ik geen nieuwe box  ontvangen want ik moest de andere box terug sturen voor dat andere kregen 

Reputatie 7

Hi @D1hul690, heel goed dat je aan de bel trekt! Ik ben meteen een kijkje gaan nemen achter de schermen, maar hier zag ik niet zo snel een terugkoppeling. Zojuist heb ik dan ook aan één van mijn collega's van de technische dienst gevraagd of ze een status update voor mij in petto hebben. Zodra ik hier een reactie op heb, dan laat ik dat aan je weten. Ik geef je namelijk graag meer duidelijkheid. 

Reputatie 2

LISA al vast bedankt voor de info 

Reputatie 2

Hoi Lisa

ik kregen net mail van de technische dienst dat ze binnen heb gekregen de wifipunt,maar ik heb ook de tv box op gesturen  die samen in de dozen op gestuurd 

Reputatie 7
Badge +14

@D1hul690 Had je dat allemaal samen verpakt?

Reputatie 2

Hoi crisTien

Ja zeker samen  in een dosen van T-mobile 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @D1hul690,

Fijn dat je dit navraagt, ik kijk het meteen voor je na! Zo te zien is er iets niet helemaal goed gegaan met de email en kan ik je 100% verzekeren dat wij alles goed en wel hebben ontvangen.

Hartelijk bedankt nog voor het retourneren en laat het gerust weten als je verder nog met vragen zit, zoals je merkt helpt de Community je graag!

Reputatie 2

Hoi nu is mijn vraag waar neer krijg ik andere tv box  weer terug want ik had problemen met de tv box 

Reputatie 7
Badge +14

@Cal @Lisa  is er een nieuwe box voor  klant @D1hul690 onderweg?

 

 

Reputatie 2

Ik heb net een mail gekregen dat die onder weg was de tv box dus die morgen datdie morgen binnen komt

 

Alvast bedankt voor info 

 

Mvg martin hulst 

Reputatie 7

Hi @D1hul690, je bent mij net voor met jouw berichtje! 😁 Ik was nog in afwachting van mijn collega. Top dat je de bevestiging al hebt gekregen van dat er een nieuwe TV Box onderweg is. De order om de TV Box enige tijd terug om te wisselen was op de één of andere manier gecanceld en daarom is de TV Box nooit naar jou verstuurd. Excuses hiervoor. Mijn collega heeft er vandaag voor gezorgd dat er een nieuwe TV Box naar jou is gestuurd. Laat je weten of je met deze nieuwe TV Box helemaal probleemvrij bent, zodra deze is geïnstalleerd? 

 

Reputatie 2

Zal ik doen 

Reputatie 2

Hoi Lisa,crisTien, cal, 

Ik heb vandaag de nieuwe tv box binnen kregen en wilde tv box weer aansluiten  en het ging weer fout dus en opbellen na t-mobile  en kregen ik een man sude en die heeft alles weer gekeken  en toe kwam  die er achter  dat geen fout  met tv box en ook geen fout  bij mij was en maar wel fout die technische dienst  daar zat de fout de  zie in mijn dossier  

Reputatie 7
Badge +14

En nu? @D1hul690  werkt alles nu weer? Of komt er een monteur?

Reputatie 2

Nee hoor crisTien

via de technische dienst want ik morgen bellen na jullie  of het nu klaar is want de de 3 tv box  was niet in geschakelde die was voor een paar week terug uit gezet door een van t-mobile 

Reputatie 7
Badge +16

@D1hul690 Ik begrijp je bericht niet helemaal sorry! Bedoel je dat het probleem nog niet verholpen is?

Reputatie 2

Ja dat klopt @Jason dat is nog niet verholpen

Maar dat bericht was bedoeld voor @CrisTien

@Lisa@Cal als je de bericht goed leest begrijpt  je het wel 

Reputatie 7

Hi @D1hul690, ik kan je gelukkig laten weten dat één van mijn collega's in het weekend een nieuw verzoek heeft ingediend naar onze technische dienst! Zij gaan er alles aan doen om jou helemaal probleemvrij te krijgen. Excuses dat het niet meteen was verholpen met de nieuwe TV Box. Weet dat we ermee bezig zijn. 

Reputatie 2

Bedankt @Lisa voor de info 

Reputatie 2

Hoi @Lisa 

Hoe ver is de technische dienst er mee 

Her duurt wel lang  dat de tv box weer doet 

Groetjes martin 

Reageer