Afhandeling TV Box

  • 9 November 2022
  • 30 reacties
  • 255 Bekeken

Reputatie 2

hallo ik heb een vraag ik vrijdag de tv box terug gestuurd na de technische dienst en nog niks gehoord hoe het afhandel van de tv box en wifi punt 

 

m.v.g. Martin hulst 


30 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @D1hul690 bezit je toevallig een smartTV? Of een Google Chromecast?

Je kan dan zonder box TV kijken door de app van TMT op je TV te zetten.

Ik kijk al bijna een jaar zonder die boxen. Het scheelt geld en werkt echt hetzelfde 

Draadloos TV kijken klik hier voor uitleg
Dan ben je als het toch niets voor je is wel even geholpen.

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @D1hul690, twee dagen geleden is de zaak gesloten. De technische dienst heeft de stream voor 48 uur gemonitord en geen enkele problemen kunnen ontdekken. Toen de technische dienst twee dagen geleden opnieuw de stream bekeek was je ook tv aan het kijken. Klopt dit, en wat jij ervaar jij anders op dit moment?

Reputatie 2

Hoe zo de zaak gesloten  ik heb geen mail gekregen van de technische dienst  dat klaar is want ik nog geen  beeld boven  

Reputatie 2

Hoi @Cheyenne  nee de tv staat boven en die staat uit op welke tv hebben ze gekeken  de technische dienst  want ik heb steeds geen  nog beeld de tv die boven staat

 

 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @D1hul690, ik wilde dit meteen voor je uitzoeken maar ik zie dat er inmiddels een nieuw onderzoek is gestart met alle informatie van dien. Mijn collega zal je op de hoogte houden wanneer er update is. Dank voor je geduld!

Reageer