Afspelen mislukt, code 214999

  • 9 April 2022
  • 56 reacties
  • 959 Bekeken


Toon eerste reactie

56 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Fuppie, super fjin dat jij je ook hebt gemeld in dit topic! Klopt het dat je via de TV Anywhere App kijkt? Ik geef ik je graag meer duidelijkheid. Het gebruik van de TV Anywhere App is niet mogelijk op macOS, maar wel op de iOS van de iPhone. Als je TV Anywhere wilt gebruiken op je MacBook Pro, dan zal je gebruik moeten maken van de browser versie en niet de App. 

Mocht jij al via de browser kijken, dan speel ik dit gelijk door naar mijn collega en wil ik je vragen of jij hier ook een concreet voorbeeld kan noemen. Kan je in dat geval laten weten op welke zender (en welk programma) dit was dat je wilde gaan kijken inclusief het tijdstip en de datum? Deze informatie zou super zijn, thanks! 

Mag ik vragen waarom er dan in vredesnaam een app is in de AppStore? Als deze niet werkt…

 

groeten,

Andreas

Reputatie 7
Badge +4

Hi @andreas van den akker, hele terechte vraag! Dit heb ik voor jou nagevraagd bij één van mijn collega's. Zodra ik hier een reactie ontvang, dan koppel ik die gelijk naar je door. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @andreas van den akker, ik heb het voor je nagevraagd! Mijn collega van de technische dienst durft ook niet te zeggen waarom dit kan. Ik ga dit dan ook vrijdag tijdens onze tv-meeting opgooien. Zelf ben ik namelijk ook erg benieuwd. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Fuppie, dankjewel voor de aanvulling! Ik heb dit verzoek doorgezet naar één van onze tv-specialisten. Ik laat het je weten als hij hierop is teruggekomen. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi guys, ik heb onlangs een call ingepland met één van mijn collega's om meer duidelijkheid te kregen over dit issue! Vanuit hem kreeg ik het verzoek om hier te vragen of jullie dit issue nog steeds ervaren? Ik hoor het graag en hoop natuurlijk dat jullie hier geen last meer van hebben. 

Hi @Fuppie, super fjin dat jij je ook hebt gemeld in dit topic! Klopt het dat je via de TV Anywhere App kijkt? Ik geef ik je graag meer duidelijkheid. Het gebruik van de TV Anywhere App is niet mogelijk op macOS, maar wel op de iOS van de iPhone. Als je TV Anywhere wilt gebruiken op je MacBook Pro, dan zal je gebruik moeten maken van de browser versie en niet de App. 

Mocht jij al via de browser kijken, dan speel ik dit gelijk door naar mijn collega en wil ik je vragen of jij hier ook een concreet voorbeeld kan noemen. Kan je in dat geval laten weten op welke zender (en welk programma) dit was dat je wilde gaan kijken inclusief het tijdstip en de datum? Deze informatie zou super zijn, thanks! 

Hi Lisa, het klopt inderdaad dat ik dit geprobeerd heb via de TV Anywhere App op mijn MacBook. Heel vreemd dat ik deze niet kan gebruiken. Ik heb het nu via de browser (Safari) geprobeerd en daar werkt wel alles goed. Dus in ieder geval te gebruiken zo. Ik hoop wel dat app binnenkort werkend gemaakt wordt. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Famkat, hartstikke bedankt voor deze aanvulling! Zojuist heb ik het verzoek ingediend en hier heb je net ook een bevestiging van gekregen per mail. Ik ga het de komende dagen goed in de gaten houden en meld het hier als ik een update heb binnengekregen. Ik wil dit graag oplossen. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Fuppie, super om te lezen dat het via de browser wel goed werkt! Ik heb voor jou en @andreas van den akker navraag gedaan waarom de TV Anywhere App beschikbaar is in de App Store op jullie MacBook. Zojuist hebben wij dit in onze tv-meeting besproken, maar mijn collega's durven niet te zeggen waaraan dit ligt. Ik heb dan ook de vraag doorgezet naar een andere collega die momenteel van zijn vakantie geniet. Het duurt dan ook nog even totdat ik hierop terugkom, maar weet dat ik deze vraag uit heb staan. Ik geef jullie namelijk graag meer duidelijkheid hierover.

Ik heb een Apple iPad Air 2022. Als ik foutmelding 214999 op het scherm krijg dan ga ik naar account (rechtsonder) en log opnieuw in. Voilà de app werkt weer.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Passie42, onze tv-specialisten zijn nog heel druk bezig om dit issue op te lossen! Van mijn collega kreeg ik door of je ook kan aangeven of dit bij bepaalde programma's gebeurt en/of op bepaalde tijdstippen. Kan je dit laten weten? Ook wil ik daarnaast aan je vragen of je dit ervaart wanneer je live tv-kijkt via de App of wanneer je iets terugkijkt? Merci alvast! 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Passie42, ik heb weer een update binnen van mijn collega! De leverancier is momenteel aan het meekijken en wilt nogmaals de dubbelcheck of je dit probleem nog steeds ervaart. Zo ja, zou je dan nog een extra recent voorbeeld door kunnen zetten? Merci!

Reputatie 1

Het is op dit moment 22:03. Zowel bij live tv en terugkijken speelt de app de tv af. Na een paar seconden gaat ie bufferen dit gebeurt ongeveer 3 keer achter elkaar wanneer de app daarna 214999 weergeeft.

Reputatie 7
Badge +4

Super fijn dat je dit zo helder kon doorzetten @Passie42, merci! Zou je dit enkel nog kunnen aanvullen met welk programma je gisteren keek? Dan kan mijn collega dit gerichter testen. Ik hoop dat ik snel een concrete update met je kan delen.

Reputatie 1

Ik wilde gisteren the hangover kijken. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Passie42, check! Helemaal helder. Ik heb alle informatie doorgespeeld en laat het weten als ik een terugkoppeling binnenkrijg.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @CrisTien en @mzuidwijk, ik hoop dat jullie van een heerlijk Paasweekend hebben genoten! Kunnen jullie aangeven of jullie nog last hebben van dit euvel? Zo wel, dan is de oplossing om de App te verwijderen en opnieuw te installeren. Ik hoor het graag van jullie, merci! 😁

 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Coenrad, super dat je dit hier aangeeft - dankjewel voor het delen! 😁 Krijg je deze foutmelding vaak in beeld? Want dan wil ik daar graag voor je achteraan gaan. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @CrisTien en @mzuidwijk, ik hoop dat jullie van een heerlijk Paasweekend hebben genoten! Kunnen jullie aangeven of jullie nog last hebben van dit euvel? Zo wel, dan is de oplossing om de App te verwijderen en opnieuw te installeren. Ik hoor het graag van jullie, merci! 😁

 

 

 

Dank het was een geweldig paasweekend

Het leek opgelost, maar drie programma’s kijken en het was gedaan. App verwijderd, ipad opnieuw opgestart en app weer gedownload had geen zin. Bij mij werkt het nog steeds niet. (Helaas)! ☺️

Reputatie 7
Badge +4

Hi @CrisTien en @mzuidwijk, heel erg bedankt voor de snelle en heldere terugkoppeling! Ik heb dit gelijk doorgegeven aan mijn collega's en zij hebben dit zojuist weer aangekaart bij de leverancier, inclusief wat aanvullende informatie. Excuses dat jullie dit nog steeds ervaren. Zodra ik een nieuwe update binnenkrijg, deel ik die hier gelijk met jullie! 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Fuppie, onlangs ben ik hier voor jou achteraan gegaan! Mijn collega heeft laten weten dat wij voorlopig geen plannen hebben om de App geschikt te maken voor MacBooks. Hiervoor is momenteel enkel de webversie als alternatief beschikbaar. Als ik dit kon veranderen, dan deed ik dat met liefde voor je. Maar gelukkig kan je via het alternatief ook van TV Anywhere genieten. 

 

Goedemorgen @mzuidwijk en @CrisTien, slim dat jullie het aangeven en meteen een lijstje maken van welke Apple producten eronder vallen en last van hebben, grote dank hiervoor! 

Dit lijkt inderdaad aan de kant van Apple zelf te zitten, zoals een tijdje geleden ook het geval was op onder andere iPhones en de destijds nieuwste iOS-release. Ik vraag het meteen na bij onze experts en kom er later op terug.

Goedenavond,

 

Ik heb exact dezelfde foutmelding op mijn MacBook Pro, maar dan met de melding bovenaan in het scherm erbij: ‘your iPhone has been jailbroken, this is highly risky’ 

Dit terwijl ik helemaal geen jailbroken iPhone heb (en ik dus gewoon op mijn MacBook probeer te kijken. Geen van de zenders doet het momenteel, allemaal foutcode 214999

Bedankt voor het reageren :) 

 

Andreas

 

Goedenavond,

 

Ik heb exact dezelfde foutmelding op mijn MacBook Pro, maar dan met de melding bovenaan in het scherm erbij: ‘your iPhone has been jailbroken, this is highly risky’. Momenteel werkt bij mij hete tv kijken helemaal niet op mijn MacBook Pro (OS15)

Dit terwijl ik helemaal geen jailbroken iPhone heb (en ik dus gewoon op mijn MacBook probeer te kijken. Geen van de zenders doet het momenteel, allemaal foutcode 214999

Bedankt voor het reageren :) 

 

Andreas

Reputatie 1

Ik wilde nou op mijn iPhone 12 Pro Max een serie kijken en weer scheid hij er na 2 keer bufferen mee uit. Nu krijg ik de foutmelding 314999. Aub T-Mobile fix nou eens de problemen met de app. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @andreas van den akker, heel goed dat je dit topic hebt gevonden! Ik heb gelijk aan mijn collega die bezig is met dit onderzoek aangegeven dat ook jij problemen ervaart. Hier gaan we dan ook gelijk mee verder, want dit dient zo snel mogelijk te worden gefixt. Excuses voor het ongemak. Ik laat het hier weten als er een update beschikbaar is! 

Hi @Passie42, echt heel fijn dat je dit laat weten! Ik heb dit deze ochtend gelijk doorgespeeld, zodat het onderzoek verder kan gaan. Zodra ik hier een terugkoppeling op krijg, dan laat ik jullie dat hier weten. We zijn er echt mee bezig! 

Reageer