Afspelen mislukt, code 214999


Reputatie 1

Ik heb dit issue meerdere keren voorbij zien komen op het forum, maar de genoemde oplossingen werken bij mij niet.

zodra ik een opname vanuit de cloud wil bekijken, krijg ik de foutmelding “afspelen mislukt, probeer het opnieuw of neem contact op met de klantenservice”. ( 214999)

Dit op zowel een iPhone 13 Pro, iPhone 11 Pro, iPad Air (2022), AppleTV 4K. Alles de laatste updates.

Heb de app verwijderd, opnieuw geïnstalleerd maar niks werkt.

Op Apple TV krijg ik de foutcode 10103, 32356

Het is zo te zien niet bij alles, station 19 kan ik wel terug kijken, maar bold weer niet. 


This topic has been closed for comments

56 reacties

  • Altijd wanneer we tv anywhere willen bekijken
  • iPadOS 15.7
  • alleen de melding 214999
  • tijdens onze vakantie in Duitsland
Reputatie 7

Hi @Famkat, hartstikke bedankt voor deze aanvulling! Zojuist heb ik het verzoek ingediend en hier heb je net ook een bevestiging van gekregen per mail. Ik ga het de komende dagen goed in de gaten houden en meld het hier als ik een update heb binnengekregen. Ik wil dit graag oplossen. 

Reputatie 7

Hi @Famkat, ik hoop dat je van een mooi weekend hebt genoten! Het onderzoek is afgerond en ik deel graag de uitkomst met je. Mijn collega heeft aangegeven dat het erop lijkt dat het netwerk geen streaming toestaat. Je kunt voor support het beste contact opnemen met de netwerkbeheerder van de gebruikte verbinding. Wij hebben hier weinig invloed op jammer genoeg, excuses daarvoor. Laat je het weten of je via die weg van dit probleem af bent gekomen? 🤞

Met stijgende verbazing lees ik dat dit probleem kennelijk al 7 maanden speelt. Ik ben een nieuwe klant (via glasvezel) en heb zojuist de TV anyware app via de App Store kunnen downloaden op mijn M1 MacBook ondanks dat deze in de categorie iPad en iPhone apps staat. De app start ook op maar wanneer ik op het afspelen van een willekeurige zender klik krijg ik hier ook dezelfde foutmelding (Jouw apparaat is jailbroken dit is zeer riskant) en vervolgens (afspelen is mislukt. Probeer het opnieuw of neem contact op met de klantenservice. (214999)) Hoe kan ik toch met mijn laptop TV kijken ?

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @mcsan, leuk dat je op al jouw apparaten gebruik wil maken van onze TV mogelijkheden, ik help je er graag mee! Het klopt inderdaad dat onze TV Anywhere App niet gemakt is voor laptops en dat je hierdoor kuren kunt ervaren op bijvoorbeeld een MacBook. Geen zorgen, speciaal voor laptops hebben wij een site gebouwd waarop je onbeperkt kan genieten van de mooiste beelden. Meer hierover vind je in het topic over TV Anywhere én op de website van T-Mobile TV, namelijk www.t-mobiletv.nl.

Ik wens je alvast veel kijkplezier toe! 😄

Reputatie 7
Badge +6

@mcsan De app zou inderdaad niet zichtbaar moeten zijn in de App Store op de MacBook. Om op je MacBook TV te kunnen kijken ga je naar t-mobiletv.nl.