Afspelen mislukt, code 214999

  • 9 April 2022
  • 56 reacties
  • 874 Bekeken

Ik heb dit issue meerdere keren voorbij zien komen op het forum, maar de genoemde oplossingen werken bij mij niet.

zodra ik een opname vanuit de cloud wil bekijken, krijg ik de foutmelding “afspelen mislukt, probeer het opnieuw of neem contact op met de klantenservice”. ( 214999)

Dit op zowel een iPhone 13 Pro, iPhone 11 Pro, iPad Air (2022), AppleTV 4K. Alles de laatste updates.

Heb de app verwijderd, opnieuw geïnstalleerd maar niks werkt.

Op Apple TV krijg ik de foutcode 10103, 32356

Het is zo te zien niet bij alles, station 19 kan ik wel terug kijken, maar bold weer niet. 


56 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@mcsan De app zou inderdaad niet zichtbaar moeten zijn in de App Store op de MacBook. Om op je MacBook TV te kunnen kijken ga je naar t-mobiletv.nl.

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @mcsan, leuk dat je op al jouw apparaten gebruik wil maken van onze TV mogelijkheden, ik help je er graag mee! Het klopt inderdaad dat onze TV Anywhere App niet gemakt is voor laptops en dat je hierdoor kuren kunt ervaren op bijvoorbeeld een MacBook. Geen zorgen, speciaal voor laptops hebben wij een site gebouwd waarop je onbeperkt kan genieten van de mooiste beelden. Meer hierover vind je in het topic over TV Anywhere én op de website van T-Mobile TV, namelijk www.t-mobiletv.nl.

Ik wens je alvast veel kijkplezier toe! 😄

Met stijgende verbazing lees ik dat dit probleem kennelijk al 7 maanden speelt. Ik ben een nieuwe klant (via glasvezel) en heb zojuist de TV anyware app via de App Store kunnen downloaden op mijn M1 MacBook ondanks dat deze in de categorie iPad en iPhone apps staat. De app start ook op maar wanneer ik op het afspelen van een willekeurige zender klik krijg ik hier ook dezelfde foutmelding (Jouw apparaat is jailbroken dit is zeer riskant) en vervolgens (afspelen is mislukt. Probeer het opnieuw of neem contact op met de klantenservice. (214999)) Hoe kan ik toch met mijn laptop TV kijken ?

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Famkat, ik hoop dat je van een mooi weekend hebt genoten! Het onderzoek is afgerond en ik deel graag de uitkomst met je. Mijn collega heeft aangegeven dat het erop lijkt dat het netwerk geen streaming toestaat. Je kunt voor support het beste contact opnemen met de netwerkbeheerder van de gebruikte verbinding. Wij hebben hier weinig invloed op jammer genoeg, excuses daarvoor. Laat je het weten of je via die weg van dit probleem af bent gekomen? 🤞

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Famkat, hartstikke bedankt voor deze aanvulling! Zojuist heb ik het verzoek ingediend en hier heb je net ook een bevestiging van gekregen per mail. Ik ga het de komende dagen goed in de gaten houden en meld het hier als ik een update heb binnengekregen. Ik wil dit graag oplossen. 

  • Altijd wanneer we tv anywhere willen bekijken
  • iPadOS 15.7
  • alleen de melding 214999
  • tijdens onze vakantie in Duitsland
Reputatie 7
Badge +4

Hi @Famkat, merci voor het aangeven! Top dat je de App ook al hebt verwijderd en opnieuw hebt geïnstalleerd. Ik dien graag een verzoek in bij onze technische dienst om dit probleem op te lossen. Kun je het volgende nog bij mij aangeven? Dan ga ik voor je aan de slag.

  • Wanneer ervaar je dit probleem of te allen tijde als je TV Anywhere wilt kijken? 
  • Welke iOS versie heeft de iPad?
  • Ter dubbelcheck: krijg je de foutmelding 214999 te zien of (ook) een andere?
  • Sinds wanneer ervaar je dit probleem?

Ik wil dit heel snel voor je fixen! 🍀

Ik heb helaas ook hetzelfde probleem. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd werkt bij mij ook niet. (iPad 8th gen.)

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Coenrad, super dat je dit hier aangeeft - dankjewel voor het delen! 😁 Krijg je deze foutmelding vaak in beeld? Want dan wil ik daar graag voor je achteraan gaan. 

Ik heb een Apple iPad Air 2022. Als ik foutmelding 214999 op het scherm krijg dan ga ik naar account (rechtsonder) en log opnieuw in. Voilà de app werkt weer.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Fuppie, onlangs ben ik hier voor jou achteraan gegaan! Mijn collega heeft laten weten dat wij voorlopig geen plannen hebben om de App geschikt te maken voor MacBooks. Hiervoor is momenteel enkel de webversie als alternatief beschikbaar. Als ik dit kon veranderen, dan deed ik dat met liefde voor je. Maar gelukkig kan je via het alternatief ook van TV Anywhere genieten. 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Fuppie, dankjewel voor de aanvulling! Ik heb dit verzoek doorgezet naar één van onze tv-specialisten. Ik laat het je weten als hij hierop is teruggekomen. 

Hi Lisa, het is eigenlijk heel simpel. De app moet door de ontwikkelaars van T-mobile geschikt gemaakt worden voor de huidige Macbook en Macs zoals alle andere providers ook gedaan hebben. Aan het werk zou ik zeggen 😊

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Fuppie en @andreas van den akker, ik kan jullie op de valreep van het weekend toch nog voorzien van een terugkoppeling! Mijn collega durft niet te zeggen waarom de TV Anywhere App te downloaden is op jullie MacBook. Er zijn tegenwoordig specifieke apps voor MacOs in te dienen, maar dat is bij TV Anywhere niet het geval. Zijn voorstel is daarom om zelf bij Apple na te vragen waarom dit kennelijk wel mogelijk is. Laten jullie het weten als zij het mysterie ontrafeld hebben? Merci en een heel mooi weekend alvast! 😊

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Fuppie en @andreas van den akker, ik wil jullie graag laten weten dat ik nog wacht op een antwoord vanuit mijn collega’s! De collega in kwestie is net weer terug van vakantie en komt hier zo snel mogelijk bij mij op terug. Ik verwacht dat ik jullie na het weekend meer duidelijkheid kan geven. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Fuppie, super om te lezen dat het via de browser wel goed werkt! Ik heb voor jou en @andreas van den akker navraag gedaan waarom de TV Anywhere App beschikbaar is in de App Store op jullie MacBook. Zojuist hebben wij dit in onze tv-meeting besproken, maar mijn collega's durven niet te zeggen waaraan dit ligt. Ik heb dan ook de vraag doorgezet naar een andere collega die momenteel van zijn vakantie geniet. Het duurt dan ook nog even totdat ik hierop terugkom, maar weet dat ik deze vraag uit heb staan. Ik geef jullie namelijk graag meer duidelijkheid hierover.

Hi @Fuppie, super fjin dat jij je ook hebt gemeld in dit topic! Klopt het dat je via de TV Anywhere App kijkt? Ik geef ik je graag meer duidelijkheid. Het gebruik van de TV Anywhere App is niet mogelijk op macOS, maar wel op de iOS van de iPhone. Als je TV Anywhere wilt gebruiken op je MacBook Pro, dan zal je gebruik moeten maken van de browser versie en niet de App. 

Mocht jij al via de browser kijken, dan speel ik dit gelijk door naar mijn collega en wil ik je vragen of jij hier ook een concreet voorbeeld kan noemen. Kan je in dat geval laten weten op welke zender (en welk programma) dit was dat je wilde gaan kijken inclusief het tijdstip en de datum? Deze informatie zou super zijn, thanks! 

Hi Lisa, het klopt inderdaad dat ik dit geprobeerd heb via de TV Anywhere App op mijn MacBook. Heel vreemd dat ik deze niet kan gebruiken. Ik heb het nu via de browser (Safari) geprobeerd en daar werkt wel alles goed. Dus in ieder geval te gebruiken zo. Ik hoop wel dat app binnenkort werkend gemaakt wordt. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @andreas van den akker, ik heb het voor je nagevraagd! Mijn collega van de technische dienst durft ook niet te zeggen waarom dit kan. Ik ga dit dan ook vrijdag tijdens onze tv-meeting opgooien. Zelf ben ik namelijk ook erg benieuwd. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @andreas van den akker, hele terechte vraag! Dit heb ik voor jou nagevraagd bij één van mijn collega's. Zodra ik hier een reactie ontvang, dan koppel ik die gelijk naar je door. 

Mag ik vragen waarom er dan in vredesnaam een app is in de AppStore? Als deze niet werkt…

 

groeten,

Andreas

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Fuppie, super fjin dat jij je ook hebt gemeld in dit topic! Klopt het dat je via de TV Anywhere App kijkt? Ik geef ik je graag meer duidelijkheid. Het gebruik van de TV Anywhere App is niet mogelijk op macOS, maar wel op de iOS van de iPhone. Als je TV Anywhere wilt gebruiken op je MacBook Pro, dan zal je gebruik moeten maken van de browser versie en niet de App. 

Mocht jij al via de browser kijken, dan speel ik dit gelijk door naar mijn collega en wil ik je vragen of jij hier ook een concreet voorbeeld kan noemen. Kan je in dat geval laten weten op welke zender (en welk programma) dit was dat je wilde gaan kijken inclusief het tijdstip en de datum? Deze informatie zou super zijn, thanks! 

Ik heb hetzelfde probleem op mijn MacBook Pro en krijg de melding Code 214999 bij ieder programma dat ik opstart. Daarnaast de melding dat MacBook jailbroken maar dit is NIET het geval.

IK hoop dat er snel een oplossing komt.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Passie42, mijn collega vraagt nog of je een concreet voorbeeld kan doorzetten! Kan je laten weten welke serie je wilde kijken inclusief het tijdstip en/of een ander programma? Thanks!

Reputatie 7
Badge +4

Hi @andreas van den akker, heel goed dat je dit topic hebt gevonden! Ik heb gelijk aan mijn collega die bezig is met dit onderzoek aangegeven dat ook jij problemen ervaart. Hier gaan we dan ook gelijk mee verder, want dit dient zo snel mogelijk te worden gefixt. Excuses voor het ongemak. Ik laat het hier weten als er een update beschikbaar is! 

Hi @Passie42, echt heel fijn dat je dit laat weten! Ik heb dit deze ochtend gelijk doorgespeeld, zodat het onderzoek verder kan gaan. Zodra ik hier een terugkoppeling op krijg, dan laat ik jullie dat hier weten. We zijn er echt mee bezig! 

Reputatie 1

Ik wilde nou op mijn iPhone 12 Pro Max een serie kijken en weer scheid hij er na 2 keer bufferen mee uit. Nu krijg ik de foutmelding 314999. Aub T-Mobile fix nou eens de problemen met de app. 

Reageer