Afspelen mislukt, code 214999

  • 9 April 2022
  • 56 reacties
  • 880 Bekeken

Ik heb dit issue meerdere keren voorbij zien komen op het forum, maar de genoemde oplossingen werken bij mij niet.

zodra ik een opname vanuit de cloud wil bekijken, krijg ik de foutmelding “afspelen mislukt, probeer het opnieuw of neem contact op met de klantenservice”. ( 214999)

Dit op zowel een iPhone 13 Pro, iPhone 11 Pro, iPad Air (2022), AppleTV 4K. Alles de laatste updates.

Heb de app verwijderd, opnieuw geïnstalleerd maar niks werkt.

Op Apple TV krijg ik de foutcode 10103, 32356

Het is zo te zien niet bij alles, station 19 kan ik wel terug kijken, maar bold weer niet. 


56 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Kleine UPDATE: het onderzoek is officieel gestart en de betrokken partijen hebben een incident aangemeld zodat er direct naar gekeken kan worden.

Zodra we meer weten, licht ik jullie gelijk in. Bedankt voor jullie geduld!

Heb even gekeken @CrisTien en op de mediabox zelf werkt het wel.

Maar het is wenselijk dat het op Apple devices ook werkt. 

Apple devices waarop het nu niet werkt:

  • iPhone 13 pro
  • iPhone 1a pro
  • iPad Air (2022)
  • iPad (8gen)
  • AppleTV 4K 
  • AppleTV 
Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @mzuidwijk en @CrisTien, slim dat jullie het aangeven en meteen een lijstje maken van welke Apple producten eronder vallen en last van hebben, grote dank hiervoor! 

Dit lijkt inderdaad aan de kant van Apple zelf te zitten, zoals een tijdje geleden ook het geval was op onder andere iPhones en de destijds nieuwste iOS-release. Ik vraag het meteen na bij onze experts en kom er later op terug.

Reputatie 7
Badge +14

@mzuidwijk Dat had ik al stiekem aangenomen, maar thanks voor je scherpte! 😊

Reputatie 7
Badge +4

Hi @CrisTien, merci voor de aanvulling! Ik hoop dat we jullie snel meer kunnen vertellen over de uitkomst van het incident én natuurlijk een permanente oplossing! 💪

Hi @CrisTien en @mzuidwijk, ik hoop dat jullie van een heerlijk Paasweekend hebben genoten! Kunnen jullie aangeven of jullie nog last hebben van dit euvel? Zo wel, dan is de oplossing om de App te verwijderen en opnieuw te installeren. Ik hoor het graag van jullie, merci! 😁

 

 

 

Dit is in mijn geval zeker niet de oplossing, het probleem was er al gelijk nadat ik het installeerde (nieuwe iPad). Wel merk ik dat sommige opnames het wel doen en sommige niet. 

Reputatie 7
Badge +20

Dank! Jullie doen je best!🌟

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @mcsan, leuk dat je op al jouw apparaten gebruik wil maken van onze TV mogelijkheden, ik help je er graag mee! Het klopt inderdaad dat onze TV Anywhere App niet gemakt is voor laptops en dat je hierdoor kuren kunt ervaren op bijvoorbeeld een MacBook. Geen zorgen, speciaal voor laptops hebben wij een site gebouwd waarop je onbeperkt kan genieten van de mooiste beelden. Meer hierover vind je in het topic over TV Anywhere én op de website van T-Mobile TV, namelijk www.t-mobiletv.nl.

Ik wens je alvast veel kijkplezier toe! 😄

Reputatie 7
Badge +3

@mcsan De app zou inderdaad niet zichtbaar moeten zijn in de App Store op de MacBook. Om op je MacBook TV te kunnen kijken ga je naar t-mobiletv.nl.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @mzuidwijk, @CrisTien en @Marc1965, het is alweer even geleden dat ik contact met jullie heb gehad over dit issue! Ik ben al die tijd druk bezig geweest om dit te laten chasen, zodat het zo snel mogelijk wordt verholpen. Ik kan jammer genoeg nog steeds geen concrete update hierover delen met jullie, anders dan dat dit nog volop in onderzoek is. Excuses hiervoor! ❤

Reputatie 7
Badge +20

Beste @mzuidwijk Is hier ook zo op iPad Pro. 
heb je dit ook met opgenomen programma’s afspelen op TV?

Bij mij is niets af te spelen op dit moment! Alle geüpdatet maar werkt niet!

 

Beste @mzuidwijk Is hier ook zo op iPad Pro. 
heb je dit ook met afspelen op TV?

 

Ik heb het nog niet met de kastje van tmobile geprobeerd, ik voornamelijk op de iPad en Apple TV. Zal het zo eens proberen. 

Ik heb hetzelfde probleem op mijn MacBook Pro en krijg de melding Code 214999 bij ieder programma dat ik opstart. Daarnaast de melding dat MacBook jailbroken maar dit is NIET het geval.

IK hoop dat er snel een oplossing komt.

Reputatie 7
Badge +20

@mzuidwijk Het lijkt iets van Apple te zijn want stream ik het naar de TV werkt het goed, en met de box en met Google TV - Multimediaspeler 

Maar op iPad Pro 2020 kijken werkt niet.

Test gedaan met iPad Pro 2019 en hoe raar ook dat werkt wel 😏☺️

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Famkat, merci voor het aangeven! Top dat je de App ook al hebt verwijderd en opnieuw hebt geïnstalleerd. Ik dien graag een verzoek in bij onze technische dienst om dit probleem op te lossen. Kun je het volgende nog bij mij aangeven? Dan ga ik voor je aan de slag.

  • Wanneer ervaar je dit probleem of te allen tijde als je TV Anywhere wilt kijken? 
  • Welke iOS versie heeft de iPad?
  • Ter dubbelcheck: krijg je de foutmelding 214999 te zien of (ook) een andere?
  • Sinds wanneer ervaar je dit probleem?

Ik wil dit heel snel voor je fixen! 🍀

Reputatie 7
Badge +20

Heb even gekeken @CrisTien en op de mediabox zelf werkt het wel.

Maar het is wenselijk dat het op Apple devices ook werkt. 

Hier dus net zo! 

Reputatie 7
Badge +20

Heb even gekeken @CrisTien en op de mediabox zelf werkt het wel.

Maar het is wenselijk dat het op Apple devices ook werkt. 

Apple devices waarop het nu niet werkt:

  • iPhone 13 pro
  • iPhone 1a pro
  • iPad Air (2022)
  • iPad (8gen)
  • AppleTV 4K 
  • AppleTV 

Aanvulling: iPad Pro 2020 

IPhone  12 pro Max

  • Altijd wanneer we tv anywhere willen bekijken
  • iPadOS 15.7
  • alleen de melding 214999
  • tijdens onze vakantie in Duitsland

Heb even gekeken @CrisTien en op de mediabox zelf werkt het wel.

Maar het is wenselijk dat het op Apple devices ook werkt. 

Apple devices waarop het nu niet werkt:

  • iPhone 13 pro
  • iPhone 1a pro
  • iPad Air (2022)
  • iPad (8gen)
  • AppleTV 4K 
  • AppleTV 

Ik kan mijn bericht niet editten zie ik, maar iPhone 1a pro moet de iPhone 11 Pro zijn 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Fuppie en @andreas van den akker, ik wil jullie graag laten weten dat ik nog wacht op een antwoord vanuit mijn collega’s! De collega in kwestie is net weer terug van vakantie en komt hier zo snel mogelijk bij mij op terug. Ik verwacht dat ik jullie na het weekend meer duidelijkheid kan geven. 

Reputatie 1

Zelfde probleem. Ik krijg na een paar seconden tv de melding fout 214999 afspelen mislukt, neem contact op met de klantenservice. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en iPad Pro 2022 12,9inch opnieuw opgestart.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Fuppie en @andreas van den akker, ik kan jullie op de valreep van het weekend toch nog voorzien van een terugkoppeling! Mijn collega durft niet te zeggen waarom de TV Anywhere App te downloaden is op jullie MacBook. Er zijn tegenwoordig specifieke apps voor MacOs in te dienen, maar dat is bij TV Anywhere niet het geval. Zijn voorstel is daarom om zelf bij Apple na te vragen waarom dit kennelijk wel mogelijk is. Laten jullie het weten als zij het mysterie ontrafeld hebben? Merci en een heel mooi weekend alvast! 😊

Hi Lisa, het is eigenlijk heel simpel. De app moet door de ontwikkelaars van T-mobile geschikt gemaakt worden voor de huidige Macbook en Macs zoals alle andere providers ook gedaan hebben. Aan het werk zou ik zeggen 😊

Reputatie 7
Badge +20

Dank! Ook de laatst opgenomen programma’s kan ik niet afspelen op iPad wel op TV.
Vandaag weer getest maar geen succes! 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Passie42, heel goed dat je dit laat weten! Ik had namelijk heel erg gehoopt dat dit was opgelost, maar nu kan ik dit wel gelijk aan mijn collega doorgeven. Ik laat het gelijk weten als ik hier een update over binnenkrijg. 

Reageer