Beantwoord

afspelen tv zenders werkt niet TV anywhere app

  • 19 September 2022
  • 8 reacties
  • 252 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Help! Sinds vandaag werkt de TV Anywhere app niet meer op mijn IPad & IPhone. Normale zenders afspelen lukt niet, dan verschijnt: “Afspelen mislukt, code 214999” ook na het verwijderen en opnieuw installeren van de app, en het opnieuw opstarten van het apparaat.  Ook bij opnames verschijnt dezelfde melding. 

icon

Beste antwoord door Lisa 20 September 2022, 09:08

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Nu wordt het mysterie nóg interessanter, maar maakt het ook niet meer uit aangezien het opgelost is hahaha! Ik wens je nog heel veel kijkplezier toe @MaureenS! 😃

Dank voor alle reacties maar de app doet het weer?????????????????????????

Geen idee hoe, wat en waarom nu wel? Probeerde het afgelopen weekend toen ik bij iemand anders thuis was en toen deed ie het. Dus probeer het nu net hier thuis en ja hoor, hij doet het hier ook? Ik ben blij maar heb geen benul wat er nu anders is? Ik heb het al zó vaak geprobeerd … 

Fijne week!

Groetjes, MaureenS 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @MaureenS, bedankt voor de informatie! Heb je nagekeken of het verschil maakt of je op de wifi ernaar kijkt of op de mobiele data? En heb je het misschien ook op een ander apparaat getest? Groetjes, Ishana

Hi Demi, 

Ik gebruik de app op mijn mobiel.

Welk merk/type? Ik heb een Oppo-mobiel en gebruik de gewone T-mobile tv-app. Maar hij heeft het héél lang gewoon goed gedaan. Ik deed er alles op, kijken en opnemen. Ik heb het idee dat er een instelling verkeerd staat? Maar kan niets vinden? Ik krijg geen foutmelding ... 

Gr. Maureen 🍀

Reputatie 7
Badge +8

@MaureenS Ik denk graag met je mee over een oplossing! Op welke manier probeer je de app te gebruiken? Is dit via een mobiel, laptop of smart-tv en welk merk/type gebruik je exact? Verder ben ik ook benieuwd of je nog een bepaalde foutmelding krijgt. Let me know!

Hoop dat iemand me kan helpen want krijg een sik van het proberen iemand aan de telefoon te krijgen; maar sinds een paar weken kan ik ineens niet meer via de app TV kijken? Ik krijg het gewone beeld en het aanbod van zenders (zoals hoort) maar als ik dan op bijv RTL 4 klik, op play, krijg ik een stil zwart scherm? Ook de andere zenders krijg ik niet te zien en te horen? 

Gisteren de app verwijderd en opnieuw opgestart maar zonder veranderingen?

Wie oh wie heeft een idee? Ik begin mijn geduld te verliezen. Het zal best zijn dat ik iets niet goed doe maar heb geen idee wat? 

 

 Hi @Vicky_, Super dat je hiervoor meteen aan de bel hebt getrokken! We ontvingen meerdere meldingen gisteren dat er problemen waren om met Apple apparatuur bepaalde tv-zenders te kijken. Gelukkig heeft de leverancier dit gisteravond opgelost. Excuses voor het ongemak. Klopt het dat je weer probleemvrij bent? 🍀

 

Hi! Bedankt voor het antwoord. Het is inderdaad weer opgelost gelukkig.

Reputatie 7

 Hi @Vicky_, Super dat je hiervoor meteen aan de bel hebt getrokken! We ontvingen meerdere meldingen gisteren dat er problemen waren om met Apple apparatuur bepaalde tv-zenders te kijken. Gelukkig heeft de leverancier dit gisteravond opgelost. Excuses voor het ongemak. Klopt het dat je weer probleemvrij bent? 🍀

 

Reageer