Beantwoord

afspelen van de cloud opnames loopt de box vast


Mijn tv box loopt elke keer vast als ik opgenomen programma's wil bekijken. 

Dit is ontzettend ergerlijk want ik moet dan de stroom eraf halen voordat hij het weer doet. 

Gebeurd bij allemaal verschillende opnamen. 

Ook op de telefoon kan ik ze niet kijken. Ligt denk ik aan de cloud. Het is wel erg vervelend. Heb alle mogelijke resets van de tv box al geprobeerd. 

Kunnen jullie dit oplossen met spoed. 

icon

Beste antwoord door Lisa 27 June 2022, 12:37

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

19 reacties

Reputatie 7

Hi @Anto1210, ik hoop dat je van een mooi weekend hebt genoten! Graag deel ik hier de uitkomst van het onderzoek met je. Mijn collega's zijn uitvoerig gaan testen en een deel van de opnames konden zij niet vinden. De opnames die wel getest konden worden, die werkten allemaal prima. Kan je aangeven of dit nog steeds speelt bij nieuwe opnames of is dit alleen bij enkele opnames het geval geweest? 

Ook wil ik graag nog terugkomen op de Smart TV App die je alleen in het Tsjechisch kon vinden. Mijn collega heeft aangegeven dat zij dit zelf ook ervaarde. Door enkel ‘T-Mobile’ in te typen, kwam zij wel bij de juiste Nederlandse App uit. Zou je kunnen aangeven of jij met deze zoekterm de App in het Nederlands kan gebruiken? Ik hoor het graag!

Reputatie 7

Helemaal top, thanks voor het doorgeven @Anto1210! Ik heb een verzoek ingediend en houd dit goed voor je in de gaten. Zodra er een update uitrolt, dan deel ik die hier gelijk. Hopelijk kan ik je snel verblijden met goed nieuws. 

Het is in ieder geval bij veronica, 25 april,   sbs6 en net5, 30 april en 14 mei. Bij het opnemen van ncis en fbi

Reputatie 7

Hi @Anto1210, super fijn dat je internet het zo snel weer is gaan doen en excuses voor het ongemak! Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig kijkt, dus hier gaan we zeker iets aan doen. Ik durf niet te zeggen of een ander modem dit probleem gaat verhelpen, dus ik ga een verzoek indienen bij onze technische dienst om hier dieper in te duiken. Kan jij een paar voorbeelden hier aangeven? Van programma's/zenders inclusief datum/tijdstip die je hebt opgenomen en die vastlopen? Dan heb ik alle informatie om voor je aan de slag te gaan. Ik wil dit zo snel mogelijk voor je fixen! 💪

Inmiddels eindelijk weer internet. Maar probleem is nog steeds niet opgelost. Graag een nieuwe modem of het probleem oplossen. Ik word er helemaal gek van. 

Nou ik heb het gedaan en nu werkt het internet dus helemaal niet meer 😡 krijg alleen maar een rood lampje. Ik had dus beter niks kunnen doen. Dit is mooi k. Boze puber die nu ook niks meer kan doen. 

Reputatie 7

Hoi @Anto1210,

Een meting geeft aan dat het modem en daarbij de verbinding een mooie 110 dagen al aanstaat en daarbij nog niet is voorzien van de juiste powerflip/reset van het modem. Als je in de mogelijkheid bent om de stappen die in het topic zijn gedeeld te kunnen volgen, dan moet het helemaal goedkomen. Mijn dank is groot! 

Ik heb de reset al uitgevoerd voordat ik dit topic aan heb gemaakt. 

Nog steeds loopt hij vast. 

Reputatie 7

Hoi @Anto1210,

Thanks voor je terugkoppeling! Super dat je al zoveel moeite hebt gedaan om de TV app te vinden, maar het is niet daadwerkelijk nodig voor de juiste oplossing. Om alle mogelijkheden af te strepen, wil ik je vragen om een reset van het modem uit te voeren, aangezien deze al een lange tijd aanstaat. Dit is nodig om onze technische dienst aan het werk te stellen. Hoe je deze precies kan uitvoeren, vind je op onze Wiki: 

Wil je me laten weten als je deze hebt uitgevoerd? Dan kunnen we direct stappen nemen voor de juiste oplossing. 

Ja bij google gekeken.

Ik heb geen microfoon

Playstore kan ik niet boven op mijn tv

Reputatie 7
Badge +14

@Anto1210 Heb je bij de apps gekeken  van Google op je TV?

Misschien in de play store?

Kan je met de microfoon zoeken naar TMobile TV? 

Helaas kan ik die app nergens vinden. Raar.

Ah thanks ga ik het nog een keer proberen 🤣

Reputatie 7
Badge +14

Deze is dus niet de juiste. 

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Anto1210  Dan heb je gekozen voor T-mobile Go, die zag ik gisteren toevallig ook.

Je hebt de T-Mobile TV nodig.

 

 

 

De smart tv app krijg ik niet geïnstalleerd omdat hij alleen in het Tsjechische is en ik dat helaas niet geleerd heb. 

Het is in ieder geval bij veronica, 25 april,   sbs6 en net5, 30 april en 14 mei. 

Reputatie 7

Hi @Anto1210 ,

Goed dat je het bij ons aankaart! Om uit te zoeken waar het precies misgaat, ben ik erg benieuwd of je ook op de Smart TV app de problemen ervaart. Daarnaast ben ik ook benieuwd naar de zender, programma, datum en tijd van desbetreffende opname. Met deze voorbeelden kunnen we aan de slag! 

Ik ga eens kijken of mij dat gaat lukken. Maar ik denk niet dat het aan de box ligt. 

Bedankt in ieder geval voor je antwoord 

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Anto1210 Heb je een smartTV? 
Maak dan even gebruik van de app van TMT op je TV tot de moderators er zijn om je verder te helpen.

Je hebt de box dan niet nodig.