Beantwoord

Afspelen van de cloud opnames loopt het tv box compleet vast

  • 9 May 2022
  • 7 reacties
  • 160 Bekeken

bij het afspelen van de cloud opnames loopt het tv box compleet vast.

Om dit te resetten moet het stroom er even een minuut af, daarna werkt de box weer totdat je een opname wild bekijken en dan loopt alles opnieuw weer vast.

Ik heb nog genoeg ruimte vrij.

icon

Beste antwoord door Boris 11 May 2022, 12:08

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @meCrazyFrog,

Thanks voor je bericht! Ik denk met je mee. Super dat je al behoorlijk wat stappen hebt kunnen uitvoeren, dat zal het makkelijker maken. Ik zit toch nog met enkele vagen voor het onderzoek:

  • Hoe worden de Cloud Opnames bekeken? Heb je het probleem ook bij bijvoorbeeld TV Anywhere
  • Welke firmware versie wordt er gebruikt op de TV Box? Dit is terug te vinden bij de instellingen
  • Heb je een voorbeeld programma waarbij dit probleem voorkomt?  Denk aan tijd, datum, zender en programma

Met bovenstaande punten kunnen we een onderzoek laten starten. Ik hoor het dan ook graag van je! 

het ligt niet aan de box maar volgens mij gewoon aan de cloud opslag.
Ik heb meerdere series opgenomen en een hoop van de opgenomen afleveringen werken gewoon niet.
Ook niet via tv anywhere. Alleen de laatste 3 opnames werken en de rest geeft een foutmelding 

`Afspelen mislukt. Vernieuw de pagina en probeer het opnieuw.`

ligt ook niet aan de browser, heb verschillende browsers geprobeerd in private/incognito mode.

Als ik zo over het forum heen lees, dan lijkt het er sterk op dat het online opnemen nog echt in de 
kinderschoenen staat bij T-Mobile. Het is trouwens al helemaal raar dat de tv box vast loopt als een film niet
geladen kan worden.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @meCrazyFrog,

Thanks voor je terugkoppeling! Ik ben dit direct voor je nagegaan en het signaal wat jij doorgeeft komt bij enkele andere klanten ook voor. Daarop is direct een algemeen onderzoek begonnen door specialistische TV team. Momenteel zijn we erg druk om zowel oorzaak als oplossing te vinden. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak. We gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. 

Ik heb dit dus ook al regelmatig gehad! Zowel via de twee kastjes als via tv anywhere, en verschillende programma opnames…

ik word er niet goed van. We zijn sinds december klant maar hebben alleen maar problemen…

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Daiske,

Goed dat je bij ons aan de bel trekt! Inmiddels zijn de algemene problemen opgelost, maar dat hoeft natuurlijk nog niet te zeggen dat jij geen problemen ondervindt. Ik help je er graag bij. Om dit door de technische dienst te laten onderzoeken, heb ik wel extra gegevens van je nodig: 

  • Welke firmware versie wordt er gebruikt op de TV Box? Dit is terug te vinden bij de instellingen
  • Welke software versie van TV Anywhere wordt er gebruikt? Dit is terug te vinden in de instellingen
  • Heb je een voorbeeld programma waarbij dit probleem voorkomt?  Denk aan tijd, datum, zender en programma

Ik hoor het maar al te graag van je. 

We hebben twee boxen met dezelfde firmware 20.2.971_build1-etv-vas-tvxagv 

de software versie van tv anywhere is I.2.4.5

wat ook opvalt is dat we beide kastjes ook al een keer hebben omgeruid van plaats.

 

maar het is zowel bij de kastjes als bij de tv anywhere dat het bij oudere opnames is. 
een voorbeeld fbi op veronica of station 19 van net 5. 
voorbeeld fbi van 25-4-2022 op veronica.

Reputatie 7
Badge +9

Thanks voor je snelle reactie @Daiske!
Heb je misschien ook nog de tijd dat het programma zich afspeelde? Dan kan ik ervoor zorgen dat we een onderzoek gaan starten en een oplossing kunnen aandragen. Ik hoor het nog graag van je!

Reageer