Beantwoord

Afspelen van de cloud opnames loopt het tv box compleet vast


bij het afspelen van de cloud opnames loopt het tv box compleet vast.

Om dit te resetten moet het stroom er even een minuut af, daarna werkt de box weer totdat je een opname wild bekijken en dan loopt alles opnieuw weer vast.

Ik heb nog genoeg ruimte vrij.

icon

Beste antwoord door Boris 11 May 2022, 12:08

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

38 reacties

Even ter aanvulling zojuist shownews probleemloos opnieuw gekeken gr Cor

Reputatie 7

Hi @remcomar, dankjewel voor het aangeven! Ik zie nu trouwens dat ik jouw bericht hiervoor helemaal gemist heb, omdat we denk ik op bijna precies hetzelfde moment ons bericht verstuurden. Sorry hiervoor! Ik heb het eerdere onderzoek opnieuw geopend, omdat het dus toch nog steeds voorkomt met de nieuwe TV Box. Ik laat het aan je weten als mijn collega's de structurele oplossing met mij gedeeld hebben, want je hoort hier geen last van te hebben. Hopelijk kan ik je snel meer vertellen. 

Nog een toevoeging @Lisa, deze avond rond 18:50 is Veronica Offside (veronica) van 30 september vastgelopen rond 1:13:00.

Reputatie 7

Hi @bertbruins, heel erg bedankt voor deze toevoeging! Ik zie dat mijn collega’s van de technische dienst het onderzoek on hold hebben gezet. Dit komt omdat de eerdere opname die je als voorbeeld doorgaf, niet meer in de lijst staat. Kan het zijn dat je deze verwijderd hebt? De andere opnames lopen aan de kant van mijn collega’s prima door. Omdat je hier gisteren nog last van hebt gehad, heb ik dit nieuwe voorbeeld doorgezet naar mijn collega’s. Ik wil aan je vragen of je deze opname niet wilt verwijderen. Dan kunnen mijn collega’s het probleem namelijk reproduceren! 💪

Hi @remcomar, ik wil heel graag bij jou checken of je inmiddels zonder problemen van al jouw opnames kunt genieten! Mocht dit niet het geval zijn, dan ontvangt de technische dienst graag nog wat extra voorbeelden.

Sinds de nieuwe box heb ik twee keer een probleem gehad. In beide gevallen kon ik de box niet uitschakelen en moest de stroom er af De 1e weet ik niet meer precies, maar de tweede keer was vandaag 14-10 2022 te 14.00 uur  Ik keek naar het programma shownieuws, opgenomen op 10 oktober 2022 te 20.22 uur . Hij stopte bij 53 minuten en 12 seconden. Wederom box gereset en kon daar verder kijken , al begon het programma weer opnieuw ben naar de 53 minuten gegaan  verder geen probleem.

Wel moet ik zeggen dat de box bij de eerste keer vastliep toen ik versneld aan het doorspoelen was

Kijken via tv anywhere op mijn andere tv heeft nog geen problemen gegeven.  gr

 Cor

Reputatie 7

Hi @bertbruins, ik hoop dat je van een mooi weekend hebt genoten! Ik wil je graag laten weten dat het issue dat je ervaart nog volop in onderzoek is door onze technische dienst en IT-afdeling. De vastlopende opnames is onder het algemene probleem van de vastlopers met de Amino Aria 7x geschaard. Het TV team heeft een test TV Box en is nog aan het monitoren wat er gebeurt met de TV Box bij een crash. Hopelijk krijgen we hier snel goed nieuws over binnen, zodat jullie probleemvrij alle opnames kunnen bekijken.

Hi @remcomar, super dat je geen problemen ervaart via de TV Anywhere App of via de andere tv! Ook bij deze problemen heeft de technische dienst aangegeven dat ze vallen onder de algemene problemen met de Amino Aria 7x. Het onderzoek is nog in volle gang en ik hoop echt dat we snel te horen krijgen dat de oplossing nabij is, zodat jullie zonder problemen van de opnames via de TV Box kunnen genieten. 

Hi  even ter aanvulling  ik kijk op den andere tlv via tv anywhere de box heb ik teruggestuurd. Wel zie ik dat op tv anywhere niet alle zenders te zien zijn. Dat is voor mij geen probleem want ik heb mijn eigen favorieten.  verder ben ik blij dat de zaak onderzocht wordt. Ik wil hierbij opmerken dat ik het tot op heden niet erg storend vind, omdat ik na hte resetten van de box het programma toch nog af kan zien. Bedankt in ieder geval voor de reactie. Gr Cor

 

 

Reputatie 7

Hi @remcomar, top dat je dit aangeeft - goed om te weten! Je kunt via ons zenderoverzicht zien welke zenders je kunt bekijken via TV Anywhere: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/zenders/overzicht. Ik waardeer jouw begrip heel erg, merci daarvoor. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, dan mag je dat altijd aan mij laten weten. 

Hallo Lisa 

Even een update over de afgelopen weken. In het algemeen ben ik tevreden over T mobile Tv. Wel zijn er wat kleine ongemakken bij het afspelen van programma,s . Sommige opgenomen programma,s zoals Monk geven wat problemen bij versneld doorspoelen. Het is niet erg storend als je het weet. Andere programma,s doen het wel goed. De film fantastic beast wil niet verder gaan   er blijft een draaiende circel zichtbaar en ik kan de film niet meer verder afkijken . Ook op tv anywhere is hij niet meer te bekijken foutcode 414999, dus zal ik hem maar verwijderen. Persoonlijk denk ik dat het opnemen in de cloud niet altijd even goed gaat 

Gr. Cor

 

 

 

 

Reputatie 7

Hi @remcomar, hartstikke fijn dat je deze update met mij deelt - merci! Hier ga ik graag weer wat aan doen, want ook deze kleine ongemakken wil ik laten verdwijnen. Kan het heel toevallig ook gaan om foutmelding 514999? Hier heb ik namelijk ook enkele andere klanten over gehoord deze week en hier heb ik een verzoek voor ingediend. Kun je daarnaast het volgende bij mij aangeven? Dan ga ik verder voor je aan de slag:

  • Op welke zender is het programma Monk te zien? Zelf kan ik dit niet zo snel vinden.
  • Op welke zender keek je de film Fantastic Beasts? 
  • Welk probleem ervaar je bij versneld doorspoelen? 
  • Wanneer heb je de film Fantastic Beasts opgenomen en op welke datum en op welk tijdstip wilde je deze vervolgens terugkijken? 

Dankjewel alvast! 😊

Hi Lisa

De foutcode Fantastic beasts is zoals gemeld 41499 opname was op 24okt Net 5

Monk was op Paramount Network

Versneld doorspoelen hangt en springt  dan wer , meestal voorbij het punt waar  ik verder wilde kijken. Het komt gelukkig bij de meeste opnames niet voor 

Gr Cor

 

 

 

Reputatie 7

Hi @remcomar, dankjewel voor de aanvulling - helemaal helder! Het verzoek heb ik net ingeschoten en hier heb je zojuist ook een e-mail van gekregen ter bevestiging. Ter dubbelcheck wil ik nog wel aan je vragen of je vaker last hebt bij opnames die op dat moment nog live bezig zijn op tv of zijn deze programma's dan al enige tijd afgelopen? 

Reputatie 7

Hi @remcomar, ik wil je graag laten weten dat het onderzoek is afgerond! Mijn collega heeft een volledige reset uitgevoerd. Kun je aangeven of je hierna van het probleem af bent? Ik hoor het graag.