Beantwoord

afstand bediening grijze TV stb

  • 11 November 2021
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

Ik heb alle zaken uitgeprobeert  zoals op uw site  staat vermeld .

maar de knoppen  die moeizaam werken doen het gewoon niet goed.

o.a. diverse vaak gebruikte knoppen  ,zoals de 1.

de afstand bediening heb ik al van af het begin.

zou U mij een nieuwe willen sturen.

B.Venema

[Gegevens verwijderd door Moderator. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!]

icon

Beste antwoord door Lisa 11 November 2021, 12:39

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @debas71 

Plaats nooit privégegevens hier op een openbare community dus je kan ze beter weghalen.

Een nieuwe afstandsbediening kan je in dit topic aanvragen door er een reactie achter te laten, de moderators helpen je daar verder 🙂

https://community.t-mobile.nl/televisie-536/afstandsbediening-bestellen-en-handleiding-281237

Reputatie 7

Hi @debas71, super dat je allereerst zelf gelijk aan de slag bent gegaan! Knoppen die niet werken, dat werkt natuurlijk niet prettig. Ik heb zojuist dan ook meteen een nieuwe afstandsbediening aangevraagd. Binnen enkele dagen valt dit pakketje bij jullie op de mat en hoop dat ik alle voorgaande problemen als sneeuw voor de zon zijn verdwenen. Top dat @Waqqas je ook al twee tips mee heeft gegeven. Privégegevens dienen nooit openbaar gedeeld te worden en deze heb ik dan ook snel verwijderd. Voortaan kun je inderdaad eenvoudig in het algemene topic over de afstandsbediening een aanvraag doen, al hoop ik natuurlijk dat jij met deze nieuwe weer een poos vooruit kunt! 😁