Beantwoord

Afstandbediening interactieve tv box is kapot.

  • 14 December 2017
  • 2 reacties
  • 91 Bekeken

bij de afstandsbediening moet ik de aan/uit knop tig keer indrukken om de interactieve box aan/uit te zetten. Is de box eindelijk aan dan doen de toetsen voor programma wisselen het niet, de volume knop weigert met enige regelmaat, sommige cijfertoetsen moet je een aantal keren indrukken voordat ze het doen. Kortom het lijkt erop dat de afstandsbediening zijn einde nadert.
Nieuwe batterijen al geprobeerd, resetten ook al geprobeerd maar niks helpt de knoppen blijven het niet goed doen.
Is het mogelijk dat jullie een nieuwe opsturen. Alvast bedankt voor de medewerking.
m.vr.gr.
Sim C.
icon

Beste antwoord door Sander 18 December 2017, 17:48

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hoi Sim C., een nieuwe is zeker een optie, maar wellicht dat ik een snellere optie heb.

In dit topic over de afstandsbediening wordt een reset uitgelegd. Kun je die eens proberen? Wat levert dat op?

Verandert er niets? Stuur mij dan een privébericht met je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN. Leg ook uit wat je al gedaan hebt en hoe de AB nu reageert. 🙂
Reputatie 7
Hoi Sim,

Bedankt voor de gegevens en de extra uitleg. Een nieuwe afstandsbediening is onderweg! 🙂

Reageer